Anonym skriver:
Først og fremmest: jeg er anonym, fordi jeg ikke ønsker at blive genkendt herinde, da ingen ved, at vi overvejer PB.
Lige lidt forhistorie, så i bedre kan svare 
Jeg er 20 år, min kæreste er 22. (21 og 23 år om 3 mdr)
Vi har begge uddannelse, sosu hjælper og finansøkonom.
Vi har bil, lejlighed med egen have, job og styr på vores liv. Vi har været sammen i 2 år.
Jeg smed p-pillerne i oktober, og vi er enige om, at vi er klar til børn nu.
Men nu er jeg begyndt at blive i tvivl, om jeg ikke vil vente lidt, og få lidt mere ud af min ungdom. Og samtidig har jeg sindssygt lyst til at stifte familie. Vi går ikke rigtig i byen mere, vi har allerede været på 2 ferier sammen osv.
Jeg kan egentlig kun se fordele i, at få børn mens man er ung.
Andre der er kommet i tvivl? Og til jer, der var unge da i fik børn; har i "fortrudt" i ikke ventede med børn? Føler i at i er gået glip af jeres ungdom?
Hvad har væreet godt/skidt ved at være unge forældre? Kom med alle erfaringerne 
osv. osv...
Knus 
jeg var 19 da jeg ventede vores søn, min kæreste 26, vi har ikke et sekund fortrudt eller været i tvivl, og vi kan kun se fordele i at være unge forældre
))
og nu hvor i har helt styr på jeres liv, med bolig, økonomi uddannelse og job osv og i virkelig gerne vil stifte familie så GØR DET ! 
det er det bedste i verden, og efter min menning er det menningen med Livet at få de kære Børn 100 %
du tvivler nok lidt, fordi det er en STOR ting at blive forældre
men det er os bare så dejligt.
og hvis du og kæresten ikke har lysten til Byen hver weekend og i har oplevet ting sammen ( bare jer to) og i er tilfredse , så tror jeg at det vil blive fantastisk for jer... man kan jo stadig gøre en masse sammen selvom man får børn 
man har familie og venner der også står til rådighed og skal have lov at passe en gang imellem 
iiiih du kan nok godt høre på mig jeg synes i skal gøre det