Dine tegn på fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

Malthe2010

Set tilbage på dagen før dagen, var jeg ekstreeeeemt træt, jeg havde det som om der var en stor omgang influenza på vej til mig, kunne ikke andet end at ligge på sofaen og var skidt til pas.. da jeg vågnede om morgenen for at gå på toilettet gik vandet, og så var vi igang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

LSM

simone_jacobsen skriver:

Så håber jeg at jeg snart får veer

Kan sagtens være jeg vågnede op kl 2 om natten pga en ve, de var dog ikke regelmæssige og fødte først 23 timer efter første ve

Men fødte da 39+4 som førstegangs fødende

Anmeld

9. januar 2013

Mettefpigen

Jeg havde plukveer der blev til veer.... Fødte 38-1....

Anmeld

9. januar 2013

Fenja09

simone_jacobsen skriver:

Hej alle.

Da min utålmodighed bestemt ikke er blevet mindre håber jeg, at i vil dele jeres erfaringer med mig..

Jeg har nu 3 dage til termin og kan ikke holde ud at være nogle steder mere.. Min mave er kæmpe og har ondt det meste af tiden Søvn er, som så meget andet, en by i Rusland. Jeg vågner med smerter om natten og nu er jeg begyndt at vågne ved, at jeg får smerter og tror det er en ve - men der kommer aldrig mere. Og jeg har så de sidste 3 dage drømt om veer??

Håbede i ville dele jeres "tegn" på fødsel med mig. Hvilke "tegn" havde i og hvornår kom jeres vidunder??

Jeg havde faktisk ingen tegn eller dvs næste gang jeg bliver gravid så vil jeg helt sikkert tage det som et tegn, men havde hverken ondt eller andet som kunne tyde på fødsel. Om morgenen 40+1 strammede min mave, føltes som en plukkeve der sad fast. Natten inden havde jeg været ekstrem rastløs og kunne ikke sove. Da jeg kom med ambulance ( FG troede min moderkage var gået løs - det var den ikke) gik mit vand og jeg fødte 2 1/2 time efter. Fra første ve og til vores datter var født gik der 2 timer.

Tror det meget individuelt hvilke tegn man får - man kan sige at det er lidt nemmere at vide man skal føde, hvis man får opstartsveer og det foregår som det bliver fortalt til fødselsforberedelse eller af JM.

Sender lidt vestøv i din retning og håber at du snart får din guldklump i armene

/Fenja

Anmeld

9. januar 2013

baby012

Fik veer søndag fødte tirsdag .. 

Havde smerter, det fløtes som plukveer, men maven blev ikke hård, og jeg måtte støtte mig op af ting når der kom en .. Ellers ingen tegn, udover at min datter var UTROLIG stille og rolig dagen før, og jeg sov for første gang i 5 uger igennem en hel nat uden at vågne med smerter.. 

Håber snart der sker noget .. Ve støv sendt 

Anmeld

9. januar 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil
simone_jacobsen skriver:

Hej alle.

Da min utålmodighed bestemt ikke er blevet mindre håber jeg, at i vil dele jeres erfaringer med mig..

Jeg har nu 3 dage til termin og kan ikke holde ud at være nogle steder mere.. Min mave er kæmpe og har ondt det meste af tiden Søvn er, som så meget andet, en by i Rusland. Jeg vågner med smerter om natten og nu er jeg begyndt at vågne ved, at jeg får smerter og tror det er en ve - men der kommer aldrig mere. Og jeg har så de sidste 3 dage drømt om veer??

Håbede i ville dele jeres "tegn" på fødsel med mig. Hvilke "tegn" havde i og hvornår kom jeres vidunder??

Jeg fik influenzasymptomer om formiddagen og var enormt træt. Om aftenen kl. 10 fik jeg den første lille ve og "influenzaen" var pludselig pist væk. Jeg fødte 30 timer senere. Dejlig fødsel der byggede stille og roligt op så jeg kunne følge med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.