simone_jacobsen skriver:
Hej alle.
Da min utålmodighed bestemt ikke er blevet mindre håber jeg, at i vil dele jeres erfaringer med mig..
Jeg har nu 3 dage til termin og kan ikke holde ud at være nogle steder mere.. Min mave er kæmpe og har ondt det meste af tiden
Søvn er, som så meget andet, en by i Rusland. Jeg vågner med smerter om natten og nu er jeg begyndt at vågne ved, at jeg får smerter og tror det er en ve - men der kommer aldrig mere. Og jeg har så de sidste 3 dage drømt om veer??
Håbede i ville dele jeres "tegn" på fødsel med mig. Hvilke "tegn" havde i og hvornår kom jeres vidunder??
Jeg havde faktisk ingen tegn eller dvs næste gang jeg bliver gravid så vil jeg helt sikkert tage det som et tegn, men havde hverken ondt eller andet som kunne tyde på fødsel. Om morgenen 40+1 strammede min mave, føltes som en plukkeve der sad fast. Natten inden havde jeg været ekstrem rastløs og kunne ikke sove. Da jeg kom med ambulance ( FG troede min moderkage var gået løs - det var den ikke) gik mit vand og jeg fødte 2 1/2 time efter. Fra første ve og til vores datter var født gik der 2 timer.
Tror det meget individuelt hvilke tegn man får - man kan sige at det er lidt nemmere at vide man skal føde, hvis man får opstartsveer og det foregår som det bliver fortalt til fødselsforberedelse eller af JM.
Sender lidt vestøv i din retning og håber at du snart får din guldklump i armene 
/Fenja 
Anmeld