Dine tegn på fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.727 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. januar 2013

simone_jacobsen

Hej alle.

Da min utålmodighed bestemt ikke er blevet mindre håber jeg, at i vil dele jeres erfaringer med mig..

Jeg har nu 3 dage til termin og kan ikke holde ud at være nogle steder mere.. Min mave er kæmpe og har ondt det meste af tiden Søvn er, som så meget andet, en by i Rusland. Jeg vågner med smerter om natten og nu er jeg begyndt at vågne ved, at jeg får smerter og tror det er en ve - men der kommer aldrig mere. Og jeg har så de sidste 3 dage drømt om veer??

Håbede i ville dele jeres "tegn" på fødsel med mig. Hvilke "tegn" havde i og hvornår kom jeres vidunder??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Guldimaven

Jeg havde også en masse tegn få dage før fødsel, men fødslen gik først igang da jeg mindst ventede det og havde forholdt mig til at jeg skulle sættes igang, da gik min fødsel igang.  

Anmeld

9. januar 2013

mortilnoahogmelina

Min fødsel startede 39-5 kl 6 om morgenen . Mit startede med mens smerter som tog til hele tiden jeg endte kl 01.39 ,
Her anden gang havde jeg sindssyg mange plukveer i over en uge inden jeg endte . Igen startede min fødsel meds smerter. Kl 17 havde jeg første ve endte 22.47

Anmeld

9. januar 2013

DitteFisk

Mit eneste tegn på snarlig fødsel var veer intet før det. Jeg gikogsåoghåbedepå tegn hele tiden, men har såsiden læst at hvis kroppen hele tiden stresser rundt (sansynligvis over hvornår, hvornår, hvornår spørgsmålet) så øges stresshormonet kortisol, som hæmmer oxitocin - og det er oxitocin som stimulerere ve-arbejdet. Derfor kan veer også gå i sig selv igen, hvis man stresser rundt. Så mit bedste råd - forsøg at slap helt af i kroppen afspændningsøvelser, måske meditation.. 
Jeg ved det er svært, jeg er selv kun i uge 30 (med nr 2) og har p*sse-ondt for at sige det rent ud. Det ER ikke nemt at slappe af i kroppen.. 

Held og lykke og god fødsel. 

Anmeld

9. januar 2013

LSM

simone_jacobsen skriver:

Hej alle.

Da min utålmodighed bestemt ikke er blevet mindre håber jeg, at i vil dele jeres erfaringer med mig..

Jeg har nu 3 dage til termin og kan ikke holde ud at være nogle steder mere.. Min mave er kæmpe og har ondt det meste af tiden Søvn er, som så meget andet, en by i Rusland. Jeg vågner med smerter om natten og nu er jeg begyndt at vågne ved, at jeg får smerter og tror det er en ve - men der kommer aldrig mere. Og jeg har så de sidste 3 dage drømt om veer??

Håbede i ville dele jeres "tegn" på fødsel med mig. Hvilke "tegn" havde i og hvornår kom jeres vidunder??

Havde igen tegn på fødsel før første ve

Anmeld

9. januar 2013

simone_jacobsen

Guldimaven skriver:

Jeg havde også en masse tegn få dage før fødsel, men fødslen gik først igang da jeg mindst ventede det og havde forholdt mig til at jeg skulle sættes igang, da gik min fødsel igang.  

Jeg syntes endnu ikke, at jeg er der hvor jeg kan forholde mig til, at skulle sættes i gang - men er altså også vooooldsomt utålmodig efterhånden

Anmeld

9. januar 2013

simone_jacobsen

Mortil2tiloktober skriver:

Min fødsel startede 39-5 kl 6 om morgenen . Mit startede med mens smerter som tog til hele tiden jeg endte kl 01.39 ,
Her anden gang havde jeg sindssyg mange plukveer i over en uge inden jeg endte . Igen startede min fødsel meds smerter. Kl 17 havde jeg første ve endte 22.47

Puhaa det var en laaang fødsel

Jeg har haft seriøse menstrations smerter/kramper i i hvertfald 3 uger nu - men må jo bare vente til baby syntes han skal komme..

Anmeld

9. januar 2013

simone_jacobsen

Gigl skriver:

Mit eneste tegn på snarlig fødsel var veer intet før det. Jeg gikogsåoghåbedepå tegn hele tiden, men har såsiden læst at hvis kroppen hele tiden stresser rundt (sansynligvis over hvornår, hvornår, hvornår spørgsmålet) så øges stresshormonet kortisol, som hæmmer oxitocin - og det er oxitocin som stimulerere ve-arbejdet. Derfor kan veer også gå i sig selv igen, hvis man stresser rundt. Så mit bedste råd - forsøg at slap helt af i kroppen afspændningsøvelser, måske meditation.. 
Jeg ved det er svært, jeg er selv kun i uge 30 (med nr 2) og har p*sse-ondt for at sige det rent ud. Det ER ikke nemt at slappe af i kroppen.. 

Held og lykke og god fødsel. 

Nej jeg syntes ikke man kan finde ro overhovedet. Og nu begyndt at vågne om natten med smerter, og tænker "åhh er det en ve" - men NEJ det var det ikke

Anmeld

9. januar 2013

simone_jacobsen

LSM skriver:

Havde igen tegn på fødsel før første ve

Så håber jeg at jeg snart får veer

Anmeld

9. januar 2013

B&J

jeg havde ingen tegn den 1marts gik vandet og til den 3marts fik jeg langt piller op og først den 4marts er han født hihihihihhihihi men den 3marts kom veerne om aften og de kom som en et lyn der slog ned så min krop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.