Scanning 29+2 af tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Det bliver spændende om mine også gør det eller om de evt. vil komme tidligere. 

Det er fordi der er forøget risiko for komplikationer, når der er to. Fx svangerskabsforgiftning 

Okay  

Mon ikke de kommer på deres fødselsdag!  og så længe de bliver til 37+0 er det vel også okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Miss Church

christina92 skriver:

Okay  

Mon ikke de kommer på deres fødselsdag!  og så længe de bliver til 37+0 er det vel også okay

Jo det gør de helt sikkert

Min veninde læser til jordemoder og hun siger, bare jeg holder dem inde til uge 33, skal det hele nok gå Så bare jeg når dertil, er jeg glad.

Anmeld

10. januar 2013

LilleChelle

Miss Church skriver:

Jeg skal føde i Herning, hvor vi også bor

Lækkert  

Anmeld

11. januar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Jo det gør de helt sikkert

Min veninde læser til jordemoder og hun siger, bare jeg holder dem inde til uge 33, skal det hele nok gå Så bare jeg når dertil, er jeg glad.

Kunne forestille mig at det er "Trygt" at vide at efter uge 33 skal alt nok gå  Det er jo kun lidt over 3 uger

Anmeld

11. januar 2013

Miss Church

christina92 skriver:

Kunne forestille mig at det er "Trygt" at vide at efter uge 33 skal alt nok gå  Det er jo kun lidt over 3 uger

Ja det er det rigtig meget! 

Er heller ikke så nervøs for at føde for tidligt mere. For stort set alle børn, der fødes i uge 30 overlever. Selvfølgelig kan der forekomme komplikationer i deres liv, hvilket vi naturligvis helst vil undgå, men de kan leve udenfor maven nu

Men håber de bliver derinden til uge 35-36

Anmeld

11. januar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Ja det er det rigtig meget! 

Er heller ikke så nervøs for at føde for tidligt mere. For stort set alle børn, der fødes i uge 30 overlever. Selvfølgelig kan der forekomme komplikationer i deres liv, hvilket vi naturligvis helst vil undgå, men de kan leve udenfor maven nu

Men håber de bliver derinden til uge 35-36

Det håber jeg også

Anmeld

12. januar 2013

Nessie

Hvor er det dejligt at de trives så godt derinde

Lyder også til at de vokser rigtig fint, så det hele er jo bare positivt

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

Nessie skriver:

Hvor er det dejligt at de trives så godt derinde

Lyder også til at de vokser rigtig fint, så det hele er jo bare positivt

Ja det hele er bare så positivt Der er slet ikke noget at være bekymret for. Det er skønt! 

Anmeld

12. januar 2013

Nessie

Miss Church skriver:

Ja det hele er bare så positivt Der er slet ikke noget at være bekymret for. Det er skønt! 

Og helt fantastisk

På klinikkenbliver man jo hver gang der bliver lagt 2 æg op, advaret om alle de risici der er ved at blive gravid med mere end et barn, men synes da heldigvis at man sjældent hører om det

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

Nessie skriver:

Og helt fantastisk

På klinikkenbliver man jo hver gang der bliver lagt 2 æg op, advaret om alle de risici der er ved at blive gravid med mere end et barn, men synes da heldigvis at man sjældent hører om det

Ja der er jo forhøjet risiko for alle mulige komplikationer. Men man bliver heldigvis fulgt tæt, så hvis der skulle ske noget, bliver det opdaget tidligt. 

Heldigvis er risikoen for komplikationerne mindre, når det er tveæggede. Men indtil videre har jeg slet ikke haft problemer - det er jo fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.