Scanning 29+2 af tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

Miss Church

tarkoflen skriver:

Det ville næsten være mærkeligt, hvis de ikke lå under kurven for et enkelt barn...

Min veninde fødte en enkelt datter til termin på 2500 g og hun følger fint med kurven nu og en anden veninde fødte 6 uger før termin, og hendes dreng ligger godt over kurven her omkring sin to års fødselsdag så det behøver ikke have så meget at sige...

Ja nemlig  

Det var da dejligt at vide Men ja sådan er det jo bare med tvillinger. De er ofte lidt mindre. Men så længe de følger deres egen kurve, synes jeg det er dejligt De skal nok blive store og stærke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Mink

Miss Church skriver:

Vi har været til scanning i dag

Det gik bare super godt! Begge pigerne lå og øvede sig på at trække vejret! Vi fik af vide at det er et tegn på at de trives derinde Det er jo fantastisk. 

De har også taget godt på begge to. For 4 uger siden, vejede de godt 600g hver og i dag vejer de godt 1200g hver (kun 20g i forskel) Så alt i alt 2400g baby i min mave 

Baby A ligger stadig med hovedet nedad, men Baby B ligger nu med numsen ned. Bandit! Det har dog ingen betydning ift. vaginal fødsel. 

Vi fik også taget et par billeder af pigerne. Baby A ville gerne vise sig frem Det ville Baby B dog ikke. Hun blev ved med at gemme sig bag armen, så vi fik et billede af hendes fod i stedet for  

helt fantastisk  

Anmeld

9. januar 2013

Miss Church

christina92 skriver:

Okay  Det lyder fasinerende! Glæder mig til din FB kommer når de er færdig bagte

Ja der skulle helst gå et par måneder endnu   

Anmeld

9. januar 2013

Miss Church

Akmese skriver:

helt fantastisk  

Jah det er skønt  

Anmeld

9. januar 2013

tarkoflen

Miss Church skriver:

Ja nemlig  

Det var da dejligt at vide Men ja sådan er det jo bare med tvillinger. De er ofte lidt mindre. Men så længe de følger deres egen kurve, synes jeg det er dejligt De skal nok blive store og stærke 

Ja de skal da helt sikkert nok vokse sig store og stærke

Min veninde, der fødte 6 uger før tid, hendes dreng på 2 år vejer lige knap det samme som storesøster på 5 1/2 år hun har altid været en lille bitte en, det burde jo være omvendt, hun er født til termin og vejede omkring 3390 g. så vidt jeg husker

Anmeld

9. januar 2013

Pige2009

Miss Church skriver:

Det gik bare super godt! Begge pigerne lå og øvede sig på at trække vejret! Vi fik af vide at det er et tegn på at de trives derinde Det er jo fantastisk. 

De har også taget godt på begge to. For 4 uger siden, vejede de godt 600g hver og i dag vejer de godt 1200g hver (kun 20g i forskel) Så alt i alt 2400g baby i min mave 

Baby A ligger stadig med hovedet nedad, men Baby B ligger nu med numsen ned. Bandit! Det har dog ingen betydning ift. vaginal fødsel. 

Vi fik også taget et par billeder af pigerne. Baby A ville gerne vise sig frem Det ville Baby B dog ikke. Hun blev ved med at gemme sig bag armen, så vi fik et billede af hendes fod i stedet for  

Hvor er det stort! Dejligt at høre, de trives, og at de vægtmæssigt følges ad

Anmeld

9. januar 2013

Miss Church

tarkoflen skriver:

Ja de skal da helt sikkert nok vokse sig store og stærke

Min veninde, der fødte 6 uger før tid, hendes dreng på 2 år vejer lige knap det samme som storesøster på 5 1/2 år hun har altid været en lille bitte en, det burde jo være omvendt, hun er født til termin og vejede omkring 3390 g. så vidt jeg husker

Hehe det er altså underligt. Jeg var selv en stor baby på over 4kg, da jeg blev født. Men før jeg blev gravid, har jeg ikke vejet over 50kg. Så det kan sagtens ændre sig 

Anmeld

9. januar 2013

Miss Church

Baagøe skriver:

Hvor er det stort! Dejligt at høre, de trives, og at de vægtmæssigt følges ad

Ja det er så fantastisk at vide, at de har det så godt  

Anmeld

10. januar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Ja der skulle helst gå et par måneder endnu   

Ja  Bliver Man egentlig sat i gang før tid med tvillinger?

Det var da utroligt så nysgerrig jeg egentlig er

Anmeld

10. januar 2013

LilleChelle

Miss Church skriver:

Hvor er de bare fine <3 Men hvor er jeg glad for det ikke er mig der render rundt med to i maven  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.