Scanning 29+2 af tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

Nessie

Miss Church skriver:

Ja der er jo forhøjet risiko for alle mulige komplikationer. Men man bliver heldigvis fulgt tæt, så hvis der skulle ske noget, bliver det opdaget tidligt. 

Heldigvis er risikoen for komplikationerne mindre, når det er tveæggede. Men indtil videre har jeg slet ikke haft problemer - det er jo fantastisk

Ja, det er fint, at der lige bliver holdt ekstra øje med én, når nu der er 2 styks i maven.

Dejligt at have en så ukompliceret tvillingegraviditet, bedre kan det vist ikke blive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Miss Church

Nessie skriver:

Ja, det er fint, at der lige bliver holdt ekstra øje med én, når nu der er 2 styks i maven.

Dejligt at have en så ukompliceret tvillingegraviditet, bedre kan det vist ikke blive

Ja det er rigtig dejligt

Håber også at du får en dejlig god graviditet! Hvor er det bare skønt for jer at det lykkedes igen 

Anmeld

12. januar 2013

Nessie

Miss Church skriver:

Ja det er rigtig dejligt

Håber også at du får en dejlig god graviditet! Hvor er det bare skønt for jer at det lykkedes igen 

Det er så dejligt, men jeg tør stadig ikke tro på det.
Skal lige have den første skanning overstået, så vi ved om alt er som det skal være derinde.
Jeg har en masse symptomer der kommer og går, men har jo desværre prøvet et par gange nu, at det ikke er absolut positivt, så skrækken er lige så stille ved at indfinde sig

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

Nessie skriver:

Det er så dejligt, men jeg tør stadig ikke tro på det.
Skal lige have den første skanning overstået, så vi ved om alt er som det skal være derinde.
Jeg har en masse symptomer der kommer og går, men har jo desværre prøvet et par gange nu, at det ikke er absolut positivt, så skrækken er lige så stille ved at indfinde sig

Det kan jeg godt forstå! Jeg havde mange bekymringer i starten, men de kan helt sikkert ikke måle sig med alle de tanker i må gå med. 

for at alt er som det skal være og at det hele kommer til at gå godt, så i kan udvide jeres lille familie 

Anmeld

12. januar 2013

Nessie

Miss Church skriver:

Det kan jeg godt forstå! Jeg havde mange bekymringer i starten, men de kan helt sikkert ikke måle sig med alle de tanker i må gå med. 

for at alt er som det skal være og at det hele kommer til at gå godt, så i kan udvide jeres lille familie 

Det ene øjeblik tænker jeg at alt er HELT som det skal være, og at der måske oven i købet er 2, det næste øjeblik tænker jeg at fostret er gået til igen, eller vokser meget langsomt ligesom sidst.

Iiihhh altså. Ville ønske at jeg kunne spole tiden fremad, så vi kan få den åndssvage skanning overstået

Tak

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

Nessie skriver:

Det ene øjeblik tænker jeg at alt er HELT som det skal være, og at der måske oven i købet er 2, det næste øjeblik tænker jeg at fostret er gået til igen, eller vokser meget langsomt ligesom sidst.

Iiihhh altså. Ville ønske at jeg kunne spole tiden fremad, så vi kan få den åndssvage skanning overstået

Tak

Ja det kan jeg godt forstå. Ventetiden kan føles så lang! Men vi må bare sende en masse positive tanker til den lille spire 

Anmeld

12. januar 2013

Nessie

Miss Church skriver:

Ja det kan jeg godt forstå. Ventetiden kan føles så lang! Men vi må bare sende en masse positive tanker til den lille spire 

Den føles meget lang, men ved også at det lige pludselig er tid, og så tør jeg ikke gå derind og få "dommen"

Anmeld

12. januar 2013

Pige2009

Miss Church skriver:

Ja det er så fantastisk at vide, at de har det så godt  

Det små banditter

Anmeld

12. januar 2013

Moma

Dejligt at de trives 

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

Moma skriver:

Dejligt at de trives 

Ja det er så dejligt Når man ved det kan man rigtig nyde at være gravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.