Scanning 29+2 af tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

tarkoflen

Hvor er de fine! Og fedt de har det så godt og vokser fint! Troede slet ikke de var så stor endnu

Dejligt at alt bare går som det skal!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Miss Church

tarkoflen skriver:

Hvor er de fine! Og fedt de har det så godt og vokser fint! Troede slet ikke de var så stor endnu

Tak skal du have Ja det er så dejligt! 
Jeg havde skudt på, at de var omkring 1000g, så det var jo ikke langt fra.

De er lidt mindre end gennemsnittet, men følger fint deres kurve og hinanden  

Anmeld

9. januar 2013

Miss Church

tarkoflen skriver:

Anmeld

9. januar 2013

tarkoflen

Miss Church skriver:

Er de lidt under kurven på tvillinger eller et "enkelt" barn?

For synes da det lyder rigtig fint med vægten

Anmeld

9. januar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Vi har været til scanning i dag

Det gik bare super godt! Begge pigerne lå og øvede sig på at trække vejret! Vi fik af vide at det er et tegn på at de trives derinde Det er jo fantastisk. 

De har også taget godt på begge to. For 4 uger siden, vejede de godt 600g hver og i dag vejer de godt 1200g hver (kun 20g i forskel) Så alt i alt 2400g baby i min mave 

Baby A ligger stadig med hovedet nedad, men Baby B ligger nu med numsen ned. Bandit! Det har dog ingen betydning ift. vaginal fødsel. 

Vi fik også taget et par billeder af pigerne. Baby A ville gerne vise sig frem Det ville Baby B dog ikke. Hun blev ved med at gemme sig bag armen, så vi fik et billede af hendes fod i stedet for  

Dejlig update!!  

Hvordan "fungere" det egentlig med vaginal fødsel med tvillinger? ligge en sig klar og når den så fødes ligger den næste sig klar eller hvordan??

Anmeld

9. januar 2013

Miss Church

tarkoflen skriver:

Er de lidt under kurven på tvillinger eller et "enkelt" barn?

For synes da det lyder rigtig fint med vægten

Det er under kurven for et enkelt barn. Så det giver jo meget god mening + jeg er selv lille, så hvis jeg skulle få store børn, ville det være meget mærkeligt  

Min JM skyder på at de kommer til at veje omkring 2500g ved termin (38+, hos mig). Det er jo også noget mindre end gennemsnittet 

Anmeld

9. januar 2013

Miss Church

christina92 skriver:

Dejlig update!!  

Hvordan "fungere" det egentlig med vaginal fødsel med tvillinger? ligge en sig klar og når den så fødes ligger den næste sig klar eller hvordan??

Jah  

Jamen Baby A er den ledende baby Hun skal ud først. Når hun fødes, er der en JM som holder på maven, så Baby B ikke kommer til at ligge forkert, så man risikere at hun kommer i klemme med skulderen. Så skruer de op for ve-droppet, så livmoderen hurtigt trækker sig sammen og veerne stimuleres igen, så Baby B kan fødes

Anmeld

9. januar 2013

tarkoflen

Miss Church skriver:

Det er under kurven for et enkelt barn. Så det giver jo meget god mening + jeg er selv lille, så hvis jeg skulle få store børn, ville det være meget mærkeligt  

Min JM skyder på at de kommer til at veje omkring 2500g ved termin (38+, hos mig). Det er jo også noget mindre end gennemsnittet 

Det ville næsten være mærkeligt, hvis de ikke lå under kurven for et enkelt barn...

Min veninde fødte en enkelt datter til termin på 2500 g og hun følger fint med kurven nu og en anden veninde fødte 6 uger før termin, og hendes dreng ligger godt over kurven her omkring sin to års fødselsdag så det behøver ikke have så meget at sige...

Anmeld

9. januar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Jah  

Jamen Baby A er den ledende baby Hun skal ud først. Når hun fødes, er der en JM som holder på maven, så Baby B ikke kommer til at ligge forkert, så man risikere at hun kommer i klemme med skulderen. Så skruer de op for ve-droppet, så livmoderen hurtigt trækker sig sammen og veerne stimuleres igen, så Baby B kan fødes

Okay  Det lyder fasinerende! Glæder mig til din FB kommer når de er færdig bagte

Anmeld

9. januar 2013

Miss Church

tarkoflen skriver:

Det ville næsten være mærkeligt, hvis de ikke lå under kurven for et enkelt barn...

Min veninde fødte en enkelt datter til termin på 2500 g og hun følger fint med kurven nu og en anden veninde fødte 6 uger før termin, og hendes dreng ligger godt over kurven her omkring sin to års fødselsdag så det behøver ikke have så meget at sige...

Ja nemlig  

Det var da dejligt at vide Men ja sådan er det jo bare med tvillinger. De er ofte lidt mindre. Men så længe de følger deres egen kurve, synes jeg det er dejligt De skal nok blive store og stærke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.