Ja så gjorde jeg det.. :-p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Mange tak er også helt vild med det! Købte det i butikken, vil gerne se det før jeg køber det Ja synes de sutter er super nu kæresten er sømand Nu skal jeg bare kunne holde det hemmeligt for ham.. Har jo total lyst til at vise ham dem.. 

Ej nogle søde ting Kan godt forstå du har købt de ting Det er da smart du køber i forskellige str. Er også vild med strømperne på det første billed

Er alt det med Imum og Idad fra h&m? Synes ik jeg har set de strømper og huer hvor det står på den ene.. Altså billed 3 og 4.. Synes det er så sødt

Synes det er så hyggeligt at købe lidt  

Ja, det er også super sødt, håber du kan holde dem hemmelige og ikke får vist ham dem, før tid

Ja, alt er faktisk fra H&M, undtagen den hvor der står Dad's favourite på - Den er fra Føtex.
Jeg køber tøjet over nettet, for jeg vil ikke risikere at møde nogle jeg kender, hvis jeg køber det i butikken, selvom det kunne være hyggeligt at gå og kigge lidt, men der er desværre kun en H&M hernede ved os.
Ja, har tænkt det skulle være forskellige størrelser, så man får brugt det og har lidt til forskellig aldre. Du kan finde strømperne/huerne her: http://www.hm.com/dk/product/06585?article=06585-B 
http://www.hm.com/dk/product/05803?article=05803-A#cm_vc=SIMILAR_TO_PD

Det er nyheder på deres hjemmeside, så ved ikke om de har det i butikkerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Ja, det er også super sødt, håber du kan holde dem hemmelige og ikke får vist ham dem, før tid

Ja, alt er faktisk fra H&M, undtagen den hvor der står Dad's favourite på - Den er fra Føtex.
Jeg køber tøjet over nettet, for jeg vil ikke risikere at møde nogle jeg kender, hvis jeg køber det i butikken, selvom det kunne være hyggeligt at gå og kigge lidt, men der er desværre kun en H&M hernede ved os.
Ja, har tænkt det skulle være forskellige størrelser, så man får brugt det og har lidt til forskellig aldre. Du kan finde strømperne/huerne her: http://www.hm.com/dk/product/06585?article=06585-B 
http://www.hm.com/dk/product/05803?article=05803-A#cm_vc=SIMILAR_TO_PD

Det er nyheder på deres hjemmeside, så ved ikke om de har det i butikkerne.

Tak, skal kunne holde det hemmeligt!!

Tænkte nok det er fra h&m, det er så sødt  

Okay, så kan jeg godt forstå du køber det på nettet. Jeg er jo fra Fyn, så kender ik mange her i Kbh, og der ligger jo en del h&m på strøget, så frygter ik at møde nogen  Men kan godt forstå du ik ønsker at møde nogle, endnu 

Tak for links, vil jeg da lige kigge på, farligt.. 

Anmeld

10. januar 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Tak, skal kunne holde det hemmeligt!!

Tænkte nok det er fra h&m, det er så sødt  

Okay, så kan jeg godt forstå du køber det på nettet. Jeg er jo fra Fyn, så kender ik mange her i Kbh, og der ligger jo en del h&m på strøget, så frygter ik at møde nogen  Men kan godt forstå du ik ønsker at møde nogle, endnu 

Tak for links, vil jeg da lige kigge på, farligt.. 

Ja, ikke så fedt at møde nogle, når man er ude efter babytøj.. Gider ikke nogle pludselig sætter en historie igang

Hihi, Jaaa farligt, jeg er os helt vild med dine sutter, men dem kan jeg ikke finde på nettet.. Måske er det meget godt?

Anmeld

10. januar 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Ja, ikke så fedt at møde nogle, når man er ude efter babytøj.. Gider ikke nogle pludselig sætter en historie igang

Hihi, Jaaa farligt, jeg er os helt vild med dine sutter, men dem kan jeg ikke finde på nettet.. Måske er det meget godt?

Det kan jeg godt forstå du ik ønsker.

He he ja måske..  Men så dem også i efteråret, så er måske en rest de har tilbage.. 

Anmeld

10. januar 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Det kan jeg godt forstå du ik ønsker.

He he ja måske..  Men så dem også i efteråret, så er måske en rest de har tilbage.. 

Årh, ja det kan godt være det er en rest.. Øv!

Anmeld

10. januar 2013

hautecouture

AnnL skriver:

Ja jeg kunne jo ik stå for de søde natdragter med Peter Plys  

Så købte dem idag i str. 56. Var meget i tvivl om jeg skulle købe dem i str. 50 eller 56. Synes I det er godt jeg har købt dem i str. 56 eller..? (har jo ingen ide om hvilken årstid vi får baby på, når vi engang får en )

Jeg faldt for de søde sutter   Da min kæreste er sømand (i søværnet) Så tænkte jeg at den dag jeg står med en positiv test, kunne jeg give ham dem Synes den er så sød med ankeret, nu han er sømand

Aya var 53 cm og vejede 3620 gram - en 50 var liiiige lille nok, men en 56 skulle der opsmøg på - men er flad for, at jeg ikke købte noget synderligt i str 50 - 14 dage og så passede str 56 perfekt

Anmeld

10. januar 2013

Babydrøm

hautecouture skriver:

Aya var 53 cm og vejede 3620 gram - en 50 var liiiige lille nok, men en 56 skulle der opsmøg på - men er flad for, at jeg ikke købte noget synderligt i str 50 - 14 dage og så passede str 56 perfekt

Okay, ja så er det jo bedre med str. 56 eller kun at købe en smule i str. 50

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.