Ja så gjorde jeg det.. :-p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.362 visninger
26 svar
0 synes godt om
9. januar 2013

Babydrøm

Ja jeg kunne jo ik stå for de søde natdragter med Peter Plys  

Så købte dem idag i str. 56. Var meget i tvivl om jeg skulle købe dem i str. 50 eller 56. Synes I det er godt jeg har købt dem i str. 56 eller..? (har jo ingen ide om hvilken årstid vi får baby på, når vi engang får en )

Jeg faldt for de søde sutter   Da min kæreste er sømand (i søværnet) Så tænkte jeg at den dag jeg står med en positiv test, kunne jeg give ham dem Synes den er så sød med ankeret, nu han er sømand

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Kay

der er rigtig mange børn der ik kan passe str. 50 når de bliver født... elna kunne ikke... og hellere lidt for stort end lidt for småt....

Anmeld

9. januar 2013

banana3

AnnL skriver:

Så købte dem idag i str. 56. Var meget i tvivl om jeg skulle købe dem i str. 50 eller 56. Synes I det er godt jeg har købt dem i str. 56 eller..? (har jo ingen ide om hvilken årstid vi får baby på, når vi engang får en )

Jeg faldt for de søde sutter   Da min kæreste er sømand (i søværnet) Så tænkte jeg at den dag jeg står med en positiv test, kunne jeg give ham dem Synes den er så sød med ankeret, nu han er sømand

Ååårh hvor er det fint

Anmeld

9. januar 2013

JS<3

Et godt råd, køb ikke så meget tøj i str 50, de vokser simpelthen så hurtigt ud af det! Så heller kun str 56, det kan bruges noget længe, ærmer og ben kan foldes op.

men sødt er det (:

Anmeld

9. januar 2013

Muhmi

AnnL skriver:

Tjaa 56 er jo når de er 2 mdr. ca

Så det er ikke helt til den nyfødste

Silas vejede 3224 gr da han blev født og han kunne ikke engang passe en str. 50

Anmeld

9. januar 2013

LilleChelle

Vi brugte str. 50 i lidt over en måned - og han var ret stor (52 cm. og 3875g. ved fødslen). 

Så jeg ville ikke have sparet str. 50 væk og bare købt str. 56. Jeg HADER at skulle smøge tingene op.

Anmeld

9. januar 2013

Babydrøm

Kay skriver:

der er rigtig mange børn der ik kan passe str. 50 når de bliver født... elna kunne ikke... og hellere lidt for stort end lidt for småt....

Okay, ja så var det nok et klogt valg

Anmeld

9. januar 2013

Babydrøm

banana3 skriver:

Ååårh hvor er det fint

Tak måtte eje det 

Anmeld

9. januar 2013

Babydrøm

JS<3 skriver:

Et godt råd, køb ikke så meget tøj i str 50, de vokser simpelthen så hurtigt ud af det! Så heller kun str 56, det kan bruges noget længe, ærmer og ben kan foldes op.

men sødt er det (:

Oki, rart at vide så er det godt jeg købte det i str. 56

Anmeld

9. januar 2013

Mettefpigen

Lukas brugte fint str 56 da han blev født :-) og hvor er det dog sødt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.