Dokumentar eller andet om fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

Miin'Baby'Mus

M (: skriver:

Haha, det er jo ikke fordi bordet fanger

Nej gudskelov da  Syntes selv jeg er blevet meget sart her i min graviditet, så måske jeg slet ikke kan holde det ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

M (:

LilleNyPåVej skriver:

Nej gudskelov da  Syntes selv jeg er blevet meget sart her i min graviditet, så måske jeg slet ikke kan holde det ud 

Jeg er også blevet virkelig sart! Kan slet ikke rumme blod og splat, så jeg ved heller ikke om jeg "tør" give mig i kast med fødselsvideoer! 

Anmeld

9. januar 2013

Miss Church

M (: skriver:

Jeg er også blevet virkelig sart! Kan slet ikke rumme blod og splat, så jeg ved heller ikke om jeg "tør" give mig i kast med fødselsvideoer! 

Så skal du bare se den som jeg henviste til før. Der er ingen splat og den er optaget i sort/hvid, så ingen blod ud over det hele 

Anmeld

9. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Miss Church skriver:

Så skal du bare se den som jeg henviste til før. Der er ingen splat og den er optaget i sort/hvid, så ingen blod ud over det hele 

Hehe ja, den virkede meget rolig  

Anmeld

9. januar 2013

Pige2009

LilleNyPåVej skriver:

Hej piger 

Har nu flere steder læst at det kunne være en god ide at se en film eller dokumentar om en fødsel - for lidt at være forbedredt på hvad man skal osv, både for mig og kærestens skyld 

Men hvor finder jeg sådan noget henne? 

Ved nu ikke om det er en god idé, men prøv you tube Jeg var hverken til fødselsforberedelse eller lign., men det gik alligevel fantastisk

Anmeld

9. januar 2013

Miss Church

LilleNyPåVej skriver:

Hehe ja, den virkede meget rolig  

Ja meget Jeg tænkte nærmest.. Arrrh er det bare det 

Anmeld

10. januar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Jeg har vist set den en gang tidligere, men den er nok god at gense om et par måneder (:

Anmeld

10. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Miss Church skriver:

Ja meget Jeg tænkte nærmest.. Arrrh er det bare det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.