Dokumentar eller andet om fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

Tulle28

Jeg synes du skal gå LANGT udenom "hjælp, vi skal føde" programmerne. Det er overvejende skrigende kvinder og problemfødsler de viser (= bedre TV). Prøv at søge på Youtube efter natural birth, så finder du nogen langt bedre videoer, der på ingen måde er skræmmende (synes jeg).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Leyla94

LilleNyPåVej skriver:

Hej piger 

Har nu flere steder læst at det kunne være en god ide at se en film eller dokumentar om en fødsel - for lidt at være forbedredt på hvad man skal osv, både for mig og kærestens skyld 

Men hvor finder jeg sådan noget henne? 

http://www.youtube.com/watch?v=XmYP70DTkUg Det ved jeg  Aj  prøv her inde jeg kiggede her inde og lyttede godt til selvom jeg ikke skal føde i nu og at der er længe til ville jeg da alligevel være forberedt  

Anmeld

9. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg havde slet ikke behov for, at se sådanne film og var glad for, at jeg ikke havde det inden min første fødsel. Jeg var til fødselsforberedelse og det var helt fint for mig

Anmeld

9. januar 2013

Max

Jeg kan ikke finde ud af at lægge et link ind, men hvis du går ind på www.auh.dk (Skejby sygehus) og søger på fødselsfilm, kommer der et link til en rigtig god film, der varer ca. 15 min.

Anmeld

9. januar 2013

M&N

Max skriver:

Jeg kan ikke finde ud af at lægge et link ind, men hvis du går ind på www.auh.dk (Skejby sygehus) og søger på fødselsfilm, kommer der et link til en rigtig god film, der varer ca. 15 min.

Den er så god!

Anmeld

9. januar 2013

M (:

LilleNyPåVej skriver:

Hej piger 

Har nu flere steder læst at det kunne være en god ide at se en film eller dokumentar om en fødsel - for lidt at være forbedredt på hvad man skal osv, både for mig og kærestens skyld 

Men hvor finder jeg sådan noget henne? 

Disse kan anbefales - og der findes både en udgave fra USA og UK (:

One Born Every Minute

Anmeld

9. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Tulle28 skriver:

Jeg synes du skal gå LANGT udenom "hjælp, vi skal føde" programmerne. Det er overvejende skrigende kvinder og problemfødsler de viser (= bedre TV). Prøv at søge på Youtube efter natural birth, så finder du nogen langt bedre videoer, der på ingen måde er skræmmende (synes jeg).

Hehe okay, vil da heller ikke skræmmes  Så jeg prøver at kigge andre steder også, kan se der er kommet flere gode bud herinde, så dem vil jeg da lige kigge på også 

Anmeld

9. januar 2013

Miin'Baby'Mus

M (: skriver:

Disse kan anbefales - og der findes både en udgave fra USA og UK (:

One Born Every Minute

Mange tak  Dem vil jeg da tjekke ud

Anmeld

9. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Max skriver:

Er fundet  Tak

Anmeld

9. januar 2013

Miin'Baby'Mus

MoarHvidovre skriver:

Jeg havde slet ikke behov for, at se sådanne film og var glad for, at jeg ikke havde det inden min første fødsel. Jeg var til fødselsforberedelse og det var helt fint for mig

Har da nok heller ikke behov for det  Men er nysgerrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.