Dokumentar eller andet om fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.845 visninger
37 svar
0 synes godt om
9. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Hej piger 

Har nu flere steder læst at det kunne være en god ide at se en film eller dokumentar om en fødsel - for lidt at være forbedredt på hvad man skal osv, både for mig og kærestens skyld 

Men hvor finder jeg sådan noget henne? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

banana3

LilleNyPåVej skriver:

Hej piger 

Har nu flere steder læst at det kunne være en god ide at se en film eller dokumentar om en fødsel - for lidt at være forbedredt på hvad man skal osv, både for mig og kærestens skyld 

Jeg har set nogle videoer inde på youtube, hvor man ser ALT.. De er skide gode, så prøv evt at søg lidt der

Anmeld

9. januar 2013

Mamalou

LilleNyPåVej skriver:

Hej piger 

Jeg ville slet ikke se den slags, men vi er jo forskellige

Jeg var til fødselsforeberedelse, hvilket jeg synes gav en masse

Vh. Louise

Anmeld

9. januar 2013

Guldimaven

9. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Mamalou skriver:

Jeg ville slet ikke se den slags, men vi er jo forskellige

Jeg var til fødselsforeberedelse, hvilket jeg synes gav en masse

Vh. Louise

Jeg har også været til fødselsforberedelse, men der var kun billeder og jeg er nysgerrig efter at finde ud af mere end det  Det er også lidt rart, i hvert fald for mig, at vide hvad jeg skal til og gå ind til hehe

Anmeld

9. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Guldimaven skriver:

Jeg så de her programmer da jeg var gravid.

http://www.dr.dk/TV/se/hjaelp-vi-skal-foede/hjaelp-vi-skal-foede-4-6#!/

Tak, det vil jeg lige kigge på 

Anmeld

9. januar 2013

Miin'Baby'Mus

banana3 skriver:

Jeg har set nogle videoer inde på youtube, hvor man ser ALT.. De er skide gode, så prøv evt at søg lidt der

Syntes bare at jeg læste et sted at man slet ikke kunne finde sådanne nogle videoer på Youtube 

Nå, men jeg vil da i hvert fald prøve og kigge der også så  

Anmeld

9. januar 2013

Mamalou

LilleNyPåVej skriver:

Jeg har også været til fødselsforberedelse, men der var kun billeder og jeg er nysgerrig efter at finde ud af mere end det  Det er også lidt rart, i hvert fald for mig, at vide hvad jeg skal til og gå ind til hehe

He he, så lyder det til at du skal en tur forbi youtube og lure lidt

Anmeld

9. januar 2013

Frøken J.

LilleNyPåVej skriver:

Tak, det vil jeg lige kigge på 

Du skal lige være obs på, at de har ret mange "dårlige" (mangler et bedre ord) med i den programrække. ALtså forstået som problemfødsler, ofte hvor barnet har brug for hjælp bagefter. Det er meget vigtigt at være forberedt på den slags kan ske, så det er godt de har det med, men du skal ikke blive skræmt. Mange fødsler forløber komplikationsfrit

Anmeld

9. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Frøken J. skriver:

Du skal lige være obs på, at de har ret mange "dårlige" (mangler et bedre ord) med i den programrække. ALtså forstået som problemfødsler, ofte hvor barnet har brug for hjælp bagefter. Det er meget vigtigt at være forberedt på den slags kan ske, så det er godt de har det med, men du skal ikke blive skræmt. Mange fødsler forløber komplikationsfrit

Ja kunne jeg godt se, og det er også helt fint  ledte bare efter noget så jeg kunne se mere af et forløb af en fødsel - så må jeg jo pille alt det dårlige fra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.