bekymret over for kort livmorhals

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.536 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

bettelh

hej :-) jeg skriver da jeg er meget bekymret. var på sygehuset i fredags  til et kontrol hvorefter de sagde min livmorhals var alt for kort. er der nogen her inde der ved hvor stor chance der er for at man føder før tid og om banet overlever.

er 19+0 idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Faith

Har de ikke givet dig mere info end det????? Det er da for dårligt

Anmeld

8. januar 2013

Miss Church

Faith skriver:

Har de ikke givet dig mere info end det????? Det er da for dårligt

Det tænkte jeg også på!  Det er bare ikke godt nok. Så kan man gå der i uvidenhed. 

Håber alt kommer til at gå godt 

Anmeld

8. januar 2013

Miss Church

bettelh skriver:

hej :-) jeg skriver da jeg er meget bekymret. var på sygehuset i fredags  til et kontrol hvorefter de sagde min livmorhals var alt for kort. er der nogen her inde der ved hvor stor chance der er for at man føder før tid og om banet overlever.

er 19+0 idag.

Fik du slet ikke andet af vide? Det synes jeg ikke der er fair! 

Det er meget forskelligt hvor store chancer der er for overlevelse, alt efter hvor langt man er i graviditeten.  for at alt kommer til at gå godt og at din lille bebs bliver derinde 

Anmeld

8. januar 2013

FrkZier

bettelh skriver:

er 19+0 idag.

sagde de ikke hvor kort den var?

skal du ikke til nogen opfølgende undersøgelser?

Anmeld

8. januar 2013

bettelh

den er op og ned mellem 1,5cm og 1,8 cm og jo skal til kontrol igen imorgen.. 

Anmeld

8. januar 2013

bettelh

nej de har ik sagt noget overhovedet.. men imorgen skal jeg tjekkes og snakke med ham overlægen

Anmeld

8. januar 2013

FrkZier

bettelh skriver:

jeg har hørt om mange der har gået meget længe med en livmoderhals på ned til 1,5 cm - så der er da bestemt håb for at bebs bliver derinde lang tid endnu

men generelt siger man at man skal op over 24+0 før der er en reel chance for at baby vil overleve - så jeg krydser alt hvad jeg kan for at du ihvertfald kan holde ham/hende inde MINIMUM 5/6 uger endnu, og helst meget længere

Anmeld

8. januar 2013

Miss Church

bettelh skriver:

Godt de holder øje med dig. Jeg synes du skal stille alle dine spørgsmål til lægen i morgen. De må kunne give dig svar, så du ikke skal gå i uvidenhed. 

En forkort livmoderhals giver jo risiko for for tidlig fødsel. Men hvor meget der skal til, det ved jeg ikke 

Anmeld

8. januar 2013

bettelh

ja det håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.