Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: hvor det spændende
hvor det spændende
Ja. Er bare bange for at tage på fødegangen, og blive sendt hjem igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hehe var nød til at hæve.. Jamen der kommer 1-2 stk,, Damn det niver. smutter i bad nu her..
Hehe var nød til at hæve.. Jamen der kommer 1-2 stk,, Damn det niver. smutter i bad nu her..
Hihihi... I bad med dig skøresen
Anonym skriver: Ja. Er bare bange for at tage på fødegangen, og blive sendt hjem igen
det forstår jeg godt, man vil nødig blive skuffet - har du fået taget tid på veerne eller er det stadig 'bare' plukkeveer?
FrkZier skriver: det forstår jeg godt, man vil nødig blive skuffet - har du fået taget tid på veerne eller er det stadig 'bare' plukkeveer?
Det stadig bare plukveer, er lige kommet ud af badet og nej hvor det niver
Mettefpigen skriver: Jeg havde plukveer der begyndte at gøre ondt.... Der var 8 min imellem, og da der begyndte at være 5 min imellem tog jeg på sygehuset og der var jeg 4 cm åben :-)
Jeg havde plukveer der begyndte at gøre ondt.... Der var 8 min imellem, og da der begyndte at være 5 min imellem tog jeg på sygehuset og der var jeg 4 cm åben :-)
Okay, jamen så har jeg noget af samligne med
Muhmi skriver: Hihihi... I bad med dig skøresen
Det hjalp bare ikke. Det niver faktisk mere nu
Anonym skriver: Det stadig bare plukveer, er lige kommet ud af badet og nej hvor det niver
er du så helt sikker på at det er plukveer, og det ikke er rigtige veer?
FrkZier skriver: er du så helt sikker på at det er plukveer, og det ikke er rigtige veer?
Har virkelig ingen anelse.. Det svært at vudere synes jeg. Har aldrig haft veer før
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128