Hjælp! Fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.955 visninger
47 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 37 først og fremmest..Var til tjek ved fødegang idag, og jeg er 1cm åben, og har en halv cm livmoderhals tilbage. Min slimprop er helt klart gået, og min livmoderhals står lige ned. 

Jeg har siden haft slemme plukveer, som trækker om i lænden. Og de tager virkelig fat..

Kunne det lyde som en begyndene fødsel? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Muhmi

Kunne det sagtens... Prøv at tage tid på dem og se hvor lang tid der er imellem... Hvis de bliver stærkere og de kommere oftere og oftere, så kunne det godt være du skulle besøge hospitalet igen

Heldigvis er gør det jo ikke noget hvis babyen kommer nu så lad du endelig tingene gå sin gang.. Prøv evt at tage dig et dejligt varmt, langt bad inden i tager afsted, det virker som en god smertedækker (for mig i hvert fald) og så behøver i ikke blive sendt hjem igen, hvis du ikke er heeelt moden nok til at føde endnu... Prøv at blive hjemme så længe som muligt, men ring til fg og fortæl dem at du tror der snart sker noget, først... Det er dem og ikke mig der skal vurdere om du skal komme ind til et lille tjek igen

HELD og LYKKE med det i hvert fald

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Kunne det sagtens... Prøv at tage tid på dem og se hvor lang tid der er imellem... Hvis de bliver stærkere og de kommere oftere og oftere, så kunne det godt være du skulle besøge hospitalet igen

Heldigvis er gør det jo ikke noget hvis babyen kommer nu så lad du endelig tingene gå sin gang.. Prøv evt at tage dig et dejligt varmt, langt bad inden i tager afsted, det virker som en god smertedækker (for mig i hvert fald) og så behøver i ikke blive sendt hjem igen, hvis du ikke er heeelt moden nok til at føde endnu... Prøv at blive hjemme så længe som muligt, men ring til fg og fortæl dem at du tror der snart sker noget, først... Det er dem og ikke mig der skal vurdere om du skal komme ind til et lille tjek igen

HELD og LYKKE med det i hvert fald

Tak for svar. Prøver at hænge i.. Damn min lænd gør nas 

Anmeld

8. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Tak for svar. Prøver at hænge i.. Damn min lænd gør nas 

Det gør mega nas henover lænden når det er veer, synes jeg i hvert fald... Men så længe du kan stå op og tænke klart osv. så er der ikke HELT nok bid i dem til at de er gode nok

Hvad siger minutterne?

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det gør mega nas henover lænden når det er veer, synes jeg i hvert fald... Men så længe du kan stå op og tænke klart osv. så er der ikke HELT nok bid i dem til at de er gode nok

Hvad siger minutterne?

Min krop føles alt for tung, føler slet ikke jeg kan gå.. Skridtende er bare rigtig tunge.. 

Jamen jeg er slet ikke begyndt at tælle endnu heh 

Anmeld

8. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Min krop føles alt for tung, føler slet ikke jeg kan gå.. Skridtende er bare rigtig tunge.. 

Jamen jeg er slet ikke begyndt at tælle endnu heh 

Hah... Det skal du jo gøre! Igang med dig...

Hvor mange føler du at du har, inden for ca. 10 minutter?

Har du ringet til fg?

Har du prøvet det der varme bad?

Ja jeg spørger og spørger

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hah... Det skal du jo gøre! Igang med dig...

Hvor mange føler du at du har, inden for ca. 10 minutter?

Har du ringet til fg?

Har du prøvet det der varme bad?

Ja jeg spørger og spørger

Det kommer hvertfald inden for 10 min. Jeg skal ringe hvis det tager mere fat.. Og jeg kan ikke gå i bad for skal i banken med min svoger  heh.. Jeg tror jeg dør 

Anmeld

8. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Det kommer hvertfald inden for 10 min. Jeg skal ringe hvis det tager mere fat.. Og jeg kan ikke gå i bad for skal i banken med min svoger  heh.. Jeg tror jeg dør 

Ej nej, du skal da ikke til at i banken nu? Den har lukket og hvis det kan hjælpe dig at stå under bruseren lidt, så synes jeg lige at din svoger skal vente med hans bankbesøg til en anden dag

Kommer der én eller seks i løbet af de ti minutter?

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ej nej, du skal da ikke til at i banken nu? Den har lukket og hvis det kan hjælpe dig at stå under bruseren lidt, så synes jeg lige at din svoger skal vente med hans bankbesøg til en anden dag

Kommer der én eller seks i løbet af de ti minutter?

Hehe var nød til at hæve.. Jamen der kommer 1-2 stk,, Damn det niver. smutter i bad nu her.. 

Anmeld

8. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hehe var nød til at hæve.. Jamen der kommer 1-2 stk,, Damn det niver. smutter i bad nu her.. 

hvor det spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.