en sag for Magrethe Brun Hansen (EA)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2009

Susan1978

Puh, jeg ved ikke hvad du skal gøre med det jalousi. Det lyder slemt.  Det er slemt.

Hvis der nu fx er ballade om morgenen, og I så snakker om det, når hun er glad igen, evt først om eftermiddagen? Råber hun så også?

ja ja så siger hun bare : Mor jeg gider ik snakke om det og går og hvis vi tvinger hende til at blive siddende fordi vi på pædagogisk vis gerne vil tale med hende om det, så begynder hun på sit skrigeri.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Loggidut

Susan1978 skriver:

Knus Susan med nøddebrød i ovnen.. skulle ud med noget vrede og det blev til et nøddebrød....

du skal forblive så kølig, at damen aldrig opfatter det rør dig en meter at hun opfører sig på den måde.
lad være med at virke sur, glad, ked eller noget. Ganske stiv og kold skal du bare skære hende fra når opførelsen begynder

og nej ikke slut med ture, men stop på turen, når det begynder. Altså, så hun har fornemmelsen for hun er med når det går fint, men at det stopper så snart hun begynder at te sig.

og nej jeg tror ikke på fem min virker, jeg tror på det er nok, når hun har forståelsen for at det humør ikke er ok.
jeg siger ikke du skal lade hende sidde og blomstre, men jeg tror du skal sige til hende at der er udgang igen når hun har fundet kammertonen frem.

jeg lyder modbydelig, men lige nu driver hun jo familien derud hvor den ikke skal være, og det er bare slet ikke ok

stor knus fordi du er så skide stærk at du kan skrive om det før det bliver for meget

Anmeld

16. juni 2009

Loggidut

og hov...det med turen, husk at gennemfør det, så hun ikke er med igen efter 2-3 min...altså, en direkte stopklods når hun begynder, for så tør hun ikke tage chancen en anden gang...

fårk hvor jeg lyder modbydelig

Anmeld

16. juni 2009

Sweet1978

Vil bare lige sige hold ud, det går over. Jeg var igennem det med Nadia da hun var omtrent samme alder (var lige inde og tjekke Ea's alder) og jeg var ved kommunen, børnehaven mm. for at få råd og alle mente som mig at hun måtte fejle noget med den opførsel. Men intet kunne måles/testes så det løb ud i sandet og det er gået over....

Anmeld

16. juni 2009

Plysbjørnen

Min moster siger, at man skal stå stille og roligt (uden at fortrække en mine) og sige hvad siger du jeg kan ikke høre dig... Og bare blive ved indtil det stopper af sig selv... For børnene bliver nemlig træt af at skrige på et tidspunkt... Og på et tidspunkt fatter de at det ikke kan betale sig...

Men om det virker ved jeg ikke...

Anmeld

17. juni 2009

Susan1978

Tusind tak for alle jeres svar, jeg er virkelig glad for i gider ta jer tid til at komme med gode råd, støtte og opbakning.

Jeg tager hvert råd til mig og jeg kan love jer at piben har fået en anden lyd hjemme os nu.

Hun ved nu at hvis hun blir umulig og får alle sine ture, så ryger hun bag lukkede døre ind til hun kan opføre sig ordentligt igen.

Ea og jeg skal i cirkus i aften, da der er Cirkus mascot i vores lille landsby, så det er jeg spændt på hvordan går.

Anmeld

17. juni 2009

Loggidut

den her er jeg mega spændt på...woooooow susan, håber i har en rigtig dejlig tur!

Anmeld

17. juni 2009

linemus

Er også spændt på, hvordan det er gået... Håber I har ahft en god oplevelse....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.