Hårfarvning - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2009

ka li ja

line du skal nok bruge 2 pakker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

linemus

Ja, jeg har to pakker farve. Sidst farvede jeg det bare, men synes det blir så fint, når der lige er lidt striber i

Anmeld

15. juni 2009

ka li ja

jeg kan da godt gi dig et par striber på næste fredag hvis det er ok med marolle

Anmeld

15. juni 2009

linemus

Tak, du' så sød Jeg vil nu lige prøve om jeg kan fange veninden, så jeg kan få lækkert hår inden. Jeg skal nemlig også være pæn om onsdagen. Ellers må jeg jo bare nøjes med at farve det.

Anmeld

15. juni 2009

ivfmarie

Torsdag aften er jeg helt alene hjemme.. Og jeg ville da ææælske at  få lov til at farve dit får ... Hvis altså du kan slippe hjemmefra?

Anmeld

15. juni 2009

linemus

ivfmarie skriver:

Torsdag aften er jeg helt alene hjemme.. Og jeg ville da ææælske at  få lov til at farve dit får ... Hvis altså du kan slippe hjemmefra?

Aiiii  Kigger straks i kalenderen...

Hm, Kasper skal køre kl.20, så så skal jeg høre om svigerinden kan komme  (tænke tænke tænke)... Jeg vender lige tilbage imorgen

Anmeld

15. juni 2009

ivfmarie

linemus skriver:

Aiiii  Kigger straks i kalenderen...

Hm, Kasper skal køre kl.20, så så skal jeg høre om svigerinden kan komme  (tænke tænke tænke)... Jeg vender lige tilbage imorgen

Det ku da være skide hyggeli!

Måske kan vi sætte min Casper til det når engang han kommer hjem - han  plejer at fixe mit garn!

Anmeld

15. juni 2009

linemus

ivfmarie skriver:

Det ku da være skide hyggeli!

Måske kan vi sætte min Casper til det når engang han kommer hjem - han  plejer at fixe mit garn!

Det ku' være jeg skal sende Kasper på kursus hos ham. Det lyder lækkert med sådan en hjemmefrisør!

Anmeld

16. juni 2009

Helle30

jeg tager hatten af for, at du overhovedet gider farve selv. Been there, done that - bought the t-shirt.
Men umiddelbart ville jeg farve først og så smide striberne.

- Helle

Anmeld

19. juni 2009

ivfmarie

done....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.