Hårfarvning - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

linemus

Når man selv farver hår, ville I så først farve det mørkt og lave lyse striber bagefter, eller lyse striber først og farve bagefter?

Line - der gerne vil farve hår  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Susan1978

hmm her må kalaha vist på banen.. men i min verden ville jeg først hel farve også lave striber  bagefter..

Anmeld

15. juni 2009

ka li ja

altså hvis du laver striberne først og farver bagefter, vil du stort set ikke kunne se striberne.
og farver du først og striber bagefter, ses striberne, men du kan ikke forvente de bliver super lyse fordi det er ovenpå en farve....
ikke nemt..
men ville du gøre det selv?? for hvordan fanden laver man striber på sig selv.... det kan jeg ikke engang!og jeg kan meget selv

hvordan vil du ha det endelige resultat til at se ud? og hvordan ser det ud nu dit hår? sæt begge billeder ind og så kommer jeg med et forslag til hvordan resultatet opnåes søde

Anmeld

15. juni 2009

linemus

Nå, hvis ikke engang DU kan lave striber på dig selv, så kan jeg nok heller ikke. Tænkte bare, at det kunne da ikke være så svært. Hvorfor kan du ikke det?

Jeg har prøvet det før, hvor min farve-får-veninde har gjort det. Hun laver vist striberne først og farver bagefter, og det plejer at blive ok (er laaaang tid siden). Måske sku' jeg alligevel få hende til at gøre det - det er bare så svært at finde et tidspunkt vi kan.

Hm, der skal bare noget spræl i, og så skal alle de grå hår væk Hårfarven er vist nok mørkbrun.

Ligenu ser jeg aldeles træls ud - du har da næsten lige set mig. Sidst jeg farvede var det også mørkbrun-agtigt bare en anden farve, og nu er det så groet et godt stykke ud.

Anmeld

15. juni 2009

ka li ja

i et langt hår skal striber være flotte, og det ville jeg aldrig kunne gøre selv.. derfor, kort hår der skal se rodet ud er ikke så svært, der kan man ikke se fejlene

hvad bruger du til de lyse striber??

Anmeld

15. juni 2009

linemus

Kan ikke huske hvad det hedder. Det er noget jeg har liggende fra lige før jeg blev gravid. Det er en pakke med både hårfarve og stribe-farve, hvor jeg så har brug farven.

Men jeg tror jeg har opgivet. Du har ret, det vil komme til at se træls ud med fejl.

Kan du ikke lige komme forbi i aften

Anmeld

15. juni 2009

heaven

linemus skriver:

Nå, hvis ikke engang DU kan lave striber på dig selv, så kan jeg nok heller ikke. Tænkte bare, at det kunne da ikke være så svært. Hvorfor kan du ikke det?

Jeg har prøvet det før, hvor min farve-får-veninde har gjort det. Hun laver vist striberne først og farver bagefter, og det plejer at blive ok (er laaaang tid siden). Måske sku' jeg alligevel få hende til at gøre det - det er bare så svært at finde et tidspunkt vi kan.

Hm, der skal bare noget spræl i, og så skal alle de grå hår væk Hårfarven er vist nok mørkbrun.

Ligenu ser jeg aldeles træls ud - du har da næsten lige set mig. Sidst jeg farvede var det også mørkbrun-agtigt bare en anden farve, og nu er det så groet et godt stykke ud.

hehe, farver i får?? Det lyder spændende???

Anmeld

15. juni 2009

linemus

heaven skriver:

hehe, farver i får?? Det lyder spændende???

Ha ha, ja, det er en meget spændende hobby 

Anmeld

15. juni 2009

ka li ja

haha jow jeg kommer da lige forbi

kan du ikke bare nøjes med at farve det en farve??

Anmeld

15. juni 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Jeg er på ingen måde frisør-kyndig, men sådan plejer jeg at gøre: Jeg køber en sam-pak med både farvning og striber i. I følge den skal håret farves først, og derefter laves striberne.
Jeg har altid en til at hjælpe mig, og har fået et ganske fint resultat ud af det hver gang. Jeg har i øvrigt halvlangt hår - altså det når lige ned over skuldrene.
God fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.