Bækkenløsning + babys meget stærke bevægelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Muhmi skriver:

HOLD nu kæft mand hvor gør det ondt!! 

Når jeg sidder ligeså stille og lillebror begynder at bevæge sig rundt derinde, så kan jeg bare høre at det knækker og gør ved i mit bækken... Puha.. Og eftersom han er begyndt og veje så meget så har det virkelig som om jeg er lige oppe over for at han bare falder ud...

Av siger jeg bare... Kan jo snart ikke bevæge mig mere...

Jeps.. Brok brok, skulle bare lige af med det... 

Av av av søde!!!
Brok du dog bare. nu er det snart ovre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

B&J

åhh søde hvor gør det mig ondt at læse kender det desværre ikke selv men jeg tror virkelig det gør mega mega mega ondt. håber blodt tiden går stærkt så han snart kan komme ud

Anmeld

7. januar 2013

Muhmi

LMX skriver:

Aaaaargh du er ikke alene Sweety... Samme problem her..

Det tog mig 30 min at gå 200m hjem. Jeg KUNNE simpelthen ikke. Gør bare SÅ ondt. Må være når de er ved at lægge sig parat med hovedet i bækkenet at det ligesom skurer mod knoglerne. AUCH!

Jeg får de der vilde jag når hun bevæger sig. Som om hun voldtager min blære. Man skal virkelig tage sig sammen for ikke at tisse i sit tøj

LEJEMÅL OPSAGT. Kom ud!!

Hahah, som du kan skrive det

Jeg tænker også at det er fordi de bare er LIGE ved og næsten klar til at komme ud... Men ja hold nu de der meget KRAFTFULDE bevægelser de laver er bare virkelig vilde... Synes slet slet ikke det gjorde SÅ ondt med Silas, men ja, der havde jeg jo heller ikke bækkenløsning.. Hehe, jeg ER begyndt at gå konstant rundt med bind, for jeg sjatpisser i bukserne hele tiden lige nu her.. Jeg har jo oveni at være højgravid også tilraget mig en hoste, så derfor pisser jeg bare i bukserne hele tiden... 

Men hold nu op altså... Når man sådan kan høre og mærke at knoglerne bare bevæger sig rundt i bækkenet på én fordi de bevæger sig... MEGA auch!

Hihi.. Lejemål opsagt!! KOM UD NUU!!

Anmeld

7. januar 2013

Muhmi

Nettemor skriver:

Forstår dig så udemærket Meeen det ville nok være bedst for den kære lillebror hvis han lige bliver i maven et par uger endnu

Jaa lige en uge eller to mere kan jeg nok også godt holde ud...

Jeg har jo heldigvis ingenting jeg skal... Udover at jeg nu skal til at sætte huset i stand imorgen.. For her last minutte har vi fået nogle lejere som mangler et sted at bo NU... Så det skal være klar om et par dage til dem

Det bliver lidt hårdt, men det må man jo tage med

Anmeld

7. januar 2013

Muhmi

Frk-Lotusblomst skriver:

Av av av søde!!!
Brok du dog bare. nu er det snart ovre.

Ja det er så!! Taaak søde!!  Fik egentlig slet ikke svaret dig inde i din tråd om hvordan det gik... Sorry, er en smule distræt  

Men her går alting ret fint... Vi havde nogle som skulle leje vores hus, men vi har ikke hørt fra dem i virkelig lang tid og derfor har vi sådan set opgivet alt om at de ville leje det.. Men så ringede min stedfar i dag om at han kendte nogle som desperat mangler et sted at bo nu så nu skal vi have gjort huset klart til dem de næste par dage sådan de kan flytte ind i overmorgen eller om tre dages tid

Men ellers så går det bare super duper.. Vi er vildt glade for denlejlighed vi lejer og  faldet rigtig godt til hernede.. Julen er heldigvis godt overstået trods stress og jag... Og ja.. Vi glæder os bare vildt meget til at vi skal møde Silas' dejlige lillebror snart

Anmeld

7. januar 2013

Muhmi

B&J skriver:

åhh søde hvor gør det mig ondt at læse kender det desværre ikke selv men jeg tror virkelig det gør mega mega mega ondt. håber blodt tiden går stærkt så han snart kan komme ud

Tak søde 

Jeg er sikker på at ligesom resten af graviditeten så skal den sidste del også nok gå hurtigt, dog ikke smertefrit hehe

Jeg skal nok klare den... Skal bare lige brokke mig lidt når det er værst Det håber jeg i vil bære over med

Anmeld

7. januar 2013

Nettemor

Muhmi skriver:

Jaa lige en uge eller to mere kan jeg nok også godt holde ud...

Jeg har jo heldigvis ingenting jeg skal... Udover at jeg nu skal til at sætte huset i stand imorgen.. For her last minutte har vi fået nogle lejere som mangler et sted at bo NU... Så det skal være klar om et par dage til dem

Det bliver lidt hårdt, men det må man jo tage med

Ja men så har I tilgengæld en ekstra indtægt til sjov og spas

Anmeld

7. januar 2013

Muhmi

Nettemor skriver:

Ja men så har I tilgengæld en ekstra indtægt til sjov og spas

Hehe ikke rigtig, jeg tager ikke mere for det end liiige hvad det koster... Er underlig på den måde..

Anmeld

7. januar 2013

B&J

Muhmi skriver:

Tak søde 

Jeg er sikker på at ligesom resten af graviditeten så skal den sidste del også nok gå hurtigt, dog ikke smertefrit hehe

Jeg skal nok klare den... Skal bare lige brokke mig lidt når det er værst Det håber jeg i vil bære over med

Du brokker dig bare alt det du har lyst til, for jeg tror det gør hammer ondt og nogle gange hjælper det at skrive... og lige få en krammer eller 2

Anmeld

7. januar 2013

Muhmi

B&J skriver:

Du brokker dig bare alt det du har lyst til, for jeg tror det gør hammer ondt og nogle gange hjælper det at skrive... og lige få en krammer eller 2

Det gør det nemlig!! Selvom det ikke hjælper på smerterne, så er det sgu dejligt at vide der er nogle der føler med én!!

DU er den simpelthen bare en rigtig dejling!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.