Bækkenløsning + babys meget stærke bevægelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.289 visninger
40 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

Muhmi

HOLD nu kæft mand hvor gør det ondt!! 

Når jeg sidder ligeså stille og lillebror begynder at bevæge sig rundt derinde, så kan jeg bare høre at det knækker og gør ved i mit bækken... Puha.. Og eftersom han er begyndt og veje så meget så har det virkelig som om jeg er lige oppe over for at han bare falder ud...

Av siger jeg bare... Kan jo snart ikke bevæge mig mere...

Jeps.. Brok brok, skulle bare lige af med det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78

Når jeg sidder ligeså stille og lillebror begynder at bevæge sig rundt derinde, så kan jeg bare høre at det knækker og gør ved i mit bækken... Puha.. Og eftersom han er begyndt og veje så meget så har det virkelig som om jeg er lige oppe over for at han bare falder ud...

Puha, den sidste tid er ikke nem Det er træls, at du skal have så ondt!!

Jeg kan også godt mærke, at det er ved at være hårdt nu... Sådan har jeg ikke haft det med de to store - så det er lidt svært at acceptere. I går gik jeg faktisk og smågræd sidst på dagen, fordi jeg havde ondt i mit bækken/skamben...  Jeg har været på et dejligt weekendophold med min dejlige mand - men at sidde i mange timer og spise en 4 retters middag lørdag aften, var bare for meget... Og jeg glemmer, at jeg ikke kan sidde så længe, fordi der aldrig har været noget..... men det hævner sig...

Sender dig en krammer

/ Taco78 

Anmeld

7. januar 2013

Nettemor

Øv hvor kan jeg huske det. Men prøv at tænke på hvor fantastisk et lille væsen du er ved at lave

Anmeld

7. januar 2013

dukke

Muhmi skriver:

Årh din stakkel det er ikke sjovt, jeg har det selv på samme måde

Anmeld

7. januar 2013

Muhmi

Puha, den sidste tid er ikke nem Det er træls, at du skal have så ondt!!

Jeg kan også godt mærke, at det er ved at være hårdt nu... Sådan har jeg ikke haft det med de to store - så det er lidt svært at acceptere. I går gik jeg faktisk og smågræd sidst på dagen, fordi jeg havde ondt i mit bækken/skamben...  Jeg har været på et dejligt weekendophold med min dejlige mand - men at sidde i mange timer og spise en 4 retters middag lørdag aften, var bare for meget... Og jeg glemmer, at jeg ikke kan sidde så længe, fordi der aldrig har været noget..... men det hævner sig...

Sender dig en krammer

Nej det er den godt nok ikke..

Men ja heldigvis er det jo snart overstået, men nøj det er ikke sjovt at sidde i lige nu og slet ikke den træthed jeg oplever lige nu... Babyen tager bare AL energi, så man vandrer bare rundt som sådan en zombie og er stort som et hus heheh

Men hvor jeg dog GLÆDEr mig helt abnormt til at se resultatet Det er jo så vildt at man render rundt med en lille skabning inde i kroppen

Årh hvor er du egentlig heldig at blive forkælet af din mand på den måde...  

Tak og lige tilbage til dig  

Anmeld

7. januar 2013

Muhmi

Nettemor skriver:

Øv hvor kan jeg huske det. Men prøv at tænke på hvor fantastisk et lille væsen du er ved at lave

Det er bestemt også det eneste der holder mig oppe lige nu

Og jeg burde jo slet ikke klage mig, for jeg har jo sådan set haft en ret "smertefri" graviditet i og med at jeg ikke har haft så meget kvalme osv. Det eneste der virkelig har været øv er bækkenløsningen og den blev jo bedre da jeg var sygemeldt... Men nu hvor jeg er så langt henne, så begynder det at være besværligt, med at holde mad nede, holde øjnene åbne og bevæge mig rundt hehe

Men jeg er så taknemlig for at have endnu et lille mirakel der gror i mig, vil bare gerne snart have ham i armene istedet hihihi

Anmeld

7. januar 2013

Muhmi

Årh din stakkel det er ikke sjovt, jeg har det selv på samme måde

Ååårh så kan vi trøste hinanden!! 

Anmeld

7. januar 2013

LMX

Muhmi skriver:

Aaaaargh du er ikke alene Sweety... Samme problem her..

Det tog mig 30 min at gå 200m hjem. Jeg KUNNE simpelthen ikke. Gør bare SÅ ondt. Må være når de er ved at lægge sig parat med hovedet i bækkenet at det ligesom skurer mod knoglerne. AUCH!

Jeg får de der vilde jag når hun bevæger sig. Som om hun voldtager min blære. Man skal virkelig tage sig sammen for ikke at tisse i sit tøj

LEJEMÅL OPSAGT. Kom ud!!

Anmeld

7. januar 2013

Nettemor

Muhmi skriver:

Det er bestemt også det eneste der holder mig oppe lige nu

Og jeg burde jo slet ikke klage mig, for jeg har jo sådan set haft en ret "smertefri" graviditet i og med at jeg ikke har haft så meget kvalme osv. Det eneste der virkelig har været øv er bækkenløsningen og den blev jo bedre da jeg var sygemeldt... Men nu hvor jeg er så langt henne, så begynder det at være besværligt, med at holde mad nede, holde øjnene åbne og bevæge mig rundt hehe

Men jeg er så taknemlig for at have endnu et lille mirakel der gror i mig, vil bare gerne snart have ham i armene istedet hihihi

Forstår dig så udemærket Meeen det ville nok være bedst for den kære lillebror hvis han lige bliver i maven et par uger endnu

Anmeld

7. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Muhmi skriver:

Av av av søde!!!
Brok du dog bare. nu er det snart ovre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.