Guldfiskens hule 28+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

Miss-86

M (: skriver:

Lige en lille update her i TREDJE trimester - wow, hvor blev tiden lige af??

Vægten siger nu +7,1 kg, så det stiger stille og roligt, men håber stadig på at kunne holde mig på under 12 kg.. 

Derudover har dagen budt på 2. jordemoderbesøg i dag:

Besøget gik rigtig fint, og kemien med min jordemoder var noget bedre i dag end sidste gang. Hun virkede ikke så stresset, og havde bedre tid til at lytte til mine spørgsmål - havde også en jordemoderstuderende, og hun var ligeledes rigtig sød (:

Urinen var blank og blodtrykket var fint, så det er jo bare super godt!

Symfysefundusmålet var fortsat 27, men jordemoderen tror ikke det skyldes, at maven ikke er vokset, men nærmere, at lægen måske måler lidt anderledes end hun, og at de derfor får forskellige resultater. Målet var lige midt på gennemsnitkurven, så det var helt perfekt. 

Guldfisken vender med hovedet nedaf, og dette var i følgde den jordemoderstuderende nemt at vurdere fordi "jeg var så slank" - yay, guld i en småneurotisk førstegangsgravids ører, når jeg nu er så bekymret for at tage for meget på! 

Den jordemoderstuderende kunne med det samme finde den fineste hjertelyd i højre side - dette passer godt med, at føddernes placering skulle være nederst i venstre side, som også er der, hvor jeg mærker mest liv. 

Fisken blev skønnet til ca. 1400 gram, og det sagde jordemoderen var rigtig fint på nuværende tidspunkt. Jeg skulle ikke være bekymret for at den "var så stor", for som hun sagde, var det svært at skønne præcist på grammet, og skønnet handler mest om at få en fornemmelse af, at den ikke er alt for lille/stor..

Derudover er vi blevet meldt til fødselsforberedelse med start d. 31/1, så det bliver spændende!

Så alt i alt et rigtig godt besøg i dag (:

Flot mavse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

M (:

Miss-86 skriver:

Flot mavse

Tak søde! 

Anmeld

11. januar 2013

christina92

Vægten siger nu +7,1 kg, så det stiger stille og roligt, men håber stadig på at kunne holde mig på under 12 kg.. 

Besøget gik rigtig fint, og kemien med min jordemoder var noget bedre i dag end sidste gang. Hun virkede ikke så stresset, og havde bedre tid til at lytte til mine spørgsmål - havde også en jordemoderstuderende, og hun var ligeledes rigtig sød (:

Symfysefundusmålet var fortsat 27, men jordemoderen tror ikke det skyldes, at maven ikke er vokset, men nærmere, at lægen måske måler lidt anderledes end hun, og at de derfor får forskellige resultater. Målet var lige midt på gennemsnitkurven, så det var helt perfekt. 

Guldfisken vender med hovedet nedaf, og dette var i følgde den jordemoderstuderende nemt at vurdere fordi "jeg var så slank" - yay, guld i en småneurotisk førstegangsgravids ører, når jeg nu er så bekymret for at tage for meget på! 

Den jordemoderstuderende kunne med det samme finde den fineste hjertelyd i højre side - dette passer godt med, at føddernes placering skulle være nederst i venstre side, som også er der, hvor jeg mærker mest liv. 

Fisken blev skønnet til ca. 1400 gram, og det sagde jordemoderen var rigtig fint på nuværende tidspunkt. Jeg skulle ikke være bekymret for at den "var så stor", for som hun sagde, var det svært at skønne præcist på grammet, og skønnet handler mest om at få en fornemmelse af, at den ikke er alt for lille/stor..

Derudover er vi blevet meldt til fødselsforberedelse med start d. 31/1, så det bliver spændende!

Det er altså bare en sød lille babyhule du har Vildt du allerede er så langt!

Lyder dejligt med en god tur til JM!

Anmeld

11. januar 2013

M (:

christina92 skriver:

Det er altså bare en sød lille babyhule du har Vildt du allerede er så langt!

Lyder dejligt med en god tur til JM!

Tusind tak søde! 

Synes også tiden er gået SÅ hurtigt!! Det er vildt at der kun er lige knapt 10 dage til jeg er 30+! 

Anmeld

11. januar 2013

christina92

Tusind tak søde! 

Synes også tiden er gået SÅ hurtigt!! Det er vildt at der kun er lige knapt 10 dage til jeg er 30+! 

Ja det er hel utrolig! Og derfra er der kun 7 uger til færdigbagt baby!!

Anmeld

11. januar 2013

Miss Church

Tusind tak søde! 

Tiden flyver jo afsted! 

Anmeld

11. januar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Tiden flyver jo afsted! 

Ja, det er godt nok helt vildt! 

Anmeld

11. januar 2013

M (:

Ja det er hel utrolig! Og derfra er der kun 7 uger til færdigbagt baby!!

Ja, det er SÅ vildt! To måneder til færdigbagt baby!! 

Anmeld

11. januar 2013

christina92

Ja, det er SÅ vildt! To måneder til færdigbagt baby!! 

Anmeld

11. januar 2013

Babydrøm

Rigtig fin babyhule Dejligt at høre det gik godt ved jordemoderbesøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.