Guldfiskens hule 28+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

1990h

M (: skriver:

Hm, det kan man også sagtens gøre hos lægen, jeg kan bare ikke tisse på komando, så jeg "klarer det" hjemmefra.. (:

hehe det problem har jeg ikke jeg tisser hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Nessie

Hvor er det altså en fin mave

Dejligt at den lille trives så godt
Kan "trøste" dig lidt med, at selv om det skulle blive en stor baby, så vil I stadig synes den er lille bitte

Anmeld

8. januar 2013

M (:

1990h skriver:

hehe det problem har jeg ikke jeg tisser hele tiden

Haha, ja, så er det jo lige så nemt derovre (:

Anmeld

8. januar 2013

M (:

Hvor er det altså en fin mave

Dejligt at den lille trives så godt
Kan "trøste" dig lidt med, at selv om det skulle blive en stor baby, så vil I stadig synes den er lille bitte

Tusind tak! 

Haha, ja, det har du sikkert også ret i! Det er nu også mest pjat, for en baby på 4000+ er jo stadig også et meget lille menneske! 

Anmeld

8. januar 2013

FrkZier

Man kan da håbe, at det også gælder, hvis jeg får en lille tyk fisk!

Nej nej, det kan jo falde i begge retninger - det er jo heller ikke alle, der var små og petitte ved fødslen, der forbliver sådan resten af livet (:

haha der føler jeg mig altså en smule ramt - synes du ikke jeg er lille og petit mere, som ved fødslen?

Anmeld

8. januar 2013

M (:

FrkZier skriver:

haha der føler jeg mig altså en smule ramt - synes du ikke jeg er lille og petit mere, som ved fødslen?

Haha, det sagde du ikke jeg

Anmeld

8. januar 2013

FrkZier

Haha, det sagde du ikke jeg

haha det som om jeg bare kom til at tænke på mig selv da jeg læste det - jeg var jo mini baby.. nu.. not so much

Anmeld

8. januar 2013

M (:

FrkZier skriver:

haha det som om jeg bare kom til at tænke på mig selv da jeg læste det - jeg var jo mini baby.. nu.. not so much

Men du har også et et menneske inden i dig, så det har en naturlig årsag! (:

Anmeld

8. januar 2013

Nessie

Tusind tak! 

Haha, ja, det har du sikkert også ret i! Det er nu også mest pjat, for en baby på 4000+ er jo stadig også et meget lille menneske! 

Ja, meget

Daniel vejede 4.090, og vi syntes han var lillebitte, men kunne da godt se at han var lidt større end de andre på afdelingen

Anmeld

8. januar 2013

M (:

Nessie skriver:

Ja, meget

Daniel vejede 4.090, og vi syntes han var lillebitte, men kunne da godt se at han var lidt større end de andre på afdelingen

Hm, ja, men det synes man nok altid om ens egen bebs - i hvert fald så længe der ikke ligger en lille fis på 2500 ved siden af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.