Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M (: skriver: Hm, det kan man også sagtens gøre hos lægen, jeg kan bare ikke tisse på komando, så jeg "klarer det" hjemmefra.. (:
Hm, det kan man også sagtens gøre hos lægen, jeg kan bare ikke tisse på komando, så jeg "klarer det" hjemmefra.. (:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det altså en fin mave
Dejligt at den lille trives så godt Kan "trøste" dig lidt med, at selv om det skulle blive en stor baby, så vil I stadig synes den er lille bitte
1990h skriver: hehe det problem har jeg ikke jeg tisser hele tiden
hehe det problem har jeg ikke jeg tisser hele tiden
Haha, ja, så er det jo lige så nemt derovre (:
Hvor er det altså en fin mave Dejligt at den lille trives så godt Kan "trøste" dig lidt med, at selv om det skulle blive en stor baby, så vil I stadig synes den er lille bitte
Tusind tak!
Haha, ja, det har du sikkert også ret i! Det er nu også mest pjat, for en baby på 4000+ er jo stadig også et meget lille menneske!
M (: skriver: Man kan da håbe, at det også gælder, hvis jeg får en lille tyk fisk! Nej nej, det kan jo falde i begge retninger - det er jo heller ikke alle, der var små og petitte ved fødslen, der forbliver sådan resten af livet (:
Man kan da håbe, at det også gælder, hvis jeg får en lille tyk fisk!
Nej nej, det kan jo falde i begge retninger - det er jo heller ikke alle, der var små og petitte ved fødslen, der forbliver sådan resten af livet (:
haha der føler jeg mig altså en smule ramt - synes du ikke jeg er lille og petit mere, som ved fødslen?
FrkZier skriver: haha der føler jeg mig altså en smule ramt - synes du ikke jeg er lille og petit mere, som ved fødslen?
Haha, det sagde du ikke jeg
M (: skriver: Haha, det sagde du ikke jeg
haha det som om jeg bare kom til at tænke på mig selv da jeg læste det - jeg var jo mini baby.. nu.. not so much
FrkZier skriver: haha det som om jeg bare kom til at tænke på mig selv da jeg læste det - jeg var jo mini baby.. nu.. not so much
Men du har også et et menneske inden i dig, så det har en naturlig årsag! (:
M (: skriver: Tusind tak! Haha, ja, det har du sikkert også ret i! Det er nu også mest pjat, for en baby på 4000+ er jo stadig også et meget lille menneske!
Ja, meget
Daniel vejede 4.090, og vi syntes han var lillebitte, men kunne da godt se at han var lidt større end de andre på afdelingen
Nessie skriver: Ja, meget Daniel vejede 4.090, og vi syntes han var lillebitte, men kunne da godt se at han var lidt større end de andre på afdelingen
Hm, ja, men det synes man nok altid om ens egen bebs - i hvert fald så længe der ikke ligger en lille fis på 2500 ved siden af..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128