Hvorfor pludselig nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

morethanperfect

An&Jo skriver:

Vi har aldrig haft problemer med Johannes søvn, han har altid været nem at putte og sov igennem fra han var 2 mdr gammel..

MEN det er der så lavet om på nu desværre.. :/

Han vil IKKE i seng, han skriger som om der er noget der gør ham bange, og han vil bare gerne have at jeg putter ved siden af ham, eller sidder med ham i armene imens jeg rokker ham frem og tilbage..
Hvis jeg går fra ham bryder helvede løs..

Han er 2 år og 9 mdr her den 11, og som sagt har vi aldrig før haft problemer med at lægge ham i seng, hvorfor så pludselig nu??

Please hjælp mig..

Jeg ender jo med hver gang at give op og enten rokke ham i mine arme eller ligge ved siden af ham til han sover, men det er jo bestemt ikke holdbart i længden..

Det lyder præcis som Oscar lige for tiden ..

Han plejer at falde i søvn så snart han blir lagt , Men pludselig vil han ha tændt lys og skriger ligeså snart vi nærmer os sengen

Vi kan INTET gøre ..
Vi har prøvet alt ..
I går , efter lang tids overtalelse fik han en flaske mælk med i seng , og faldt endeilg i søvn .. Det tog jo også kun 2 timer 

Har ingen gode råd , men kigger lige med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Joan ( Smallie )

Sådan har mine også haft det og jeg tror det er et udviklings trin de er igennem. De kommer til at opfatte verden på en helt anden måde nu og sådan nogen perioder vil de blive ved med at have. Er ret sikker på de udvikler sig i ryk og når de gør det kan de heller ikke selv følge med.

Her hjemme virket det med en radio og masser af lys tændt.

Anmeld

7. januar 2013

An&Jo

morethanperfect skriver:

Det lyder præcis som Oscar lige for tiden ..

Han plejer at falde i søvn så snart han blir lagt , Men pludselig vil han ha tændt lys og skriger ligeså snart vi nærmer os sengen

Vi kan INTET gøre ..
Vi har prøvet alt ..
I går , efter lang tids overtalelse fik han en flaske mælk med i seng , og faldt endeilg i søvn .. Det tog jo også kun 2 timer 

Har ingen gode råd , men kigger lige med 

Pyha..

Jeg vil helst ikke til at give ham gamle vaner tilbage så vi holder ud og så må jeg jo putte med ham når det er strengt nødvendigt.. :/

Men det er godt nok strengt at det pludselig bliver sådan..

Anmeld

7. januar 2013

An&Jo

Joan ( Smallie ) skriver:

Sådan har mine også haft det og jeg tror det er et udviklings trin de er igennem. De kommer til at opfatte verden på en helt anden måde nu og sådan nogen perioder vil de blive ved med at have. Er ret sikker på de udvikler sig i ryk og når de gør det kan de heller ikke selv følge med.

Her hjemme virket det med en radio og masser af lys tændt.

Desværre er der intet andet end mig der virker herhjemme..

Ville ønske at rigelige mængder lys osv var nok, men nej det er først når jeg putter mig ved ham at han overgiver sig til søvnen..

Anmeld

7. januar 2013

Giraffen

An&Jo skriver:

Han skal starte i børnehave den 1 marts jo, så det er lige om lidt..

Men det ved han jo slet ikke endnu.. :/ vi har ikke snakket mere om det end at han gerne vil hen i børnehaven som to af de børn han legede mest med i vuggestuen er kommet..

Om der ligger en tiger nu her aner jeg ikke

tror du ikke de snakker om det i vs/dagpleje? 

men det gode er at når det er kommet på den måde og du ikke er alene, så ku alt tyde på det hverken er nogens "skyld" og at det går over igen

Anmeld

7. januar 2013

Tulle28

Vi har ikke søvnproblemer, men vores datter, som også er 2 år og 9 mdr., er KROPumulig i øjeblikket og vi sad faktisk og talte om tigerspring igår aftes. Jeg kan slet ikke kende hende for tiden, er frustreret, piver over ALT, kan gå fra at danse og være glad til at skrige, sparke og slå og skrige "gå væk mor" på 30 sekunder Det er SÅ hårdt i øjeblikket De spring kan vel komme til udtryk på forskellig vis, tænker jeg?

Anmeld

7. januar 2013

An&Jo

Giraffen skriver:

tror du ikke de snakker om det i vs/dagpleje? 

men det gode er at når det er kommet på den måde og du ikke er alene, så ku alt tyde på det hverken er nogens "skyld" og at det går over igen

Ja man bliver mere fortrøstningsfuld når man ikke er den eneste med et barn der lige er vendt på en tallerken..

Han er gået fra at være det nemmeste barn til at være kropumulig.. :/

Anmeld

7. januar 2013

An&Jo

Tulle28 skriver:

Vi har ikke søvnproblemer, men vores datter, som også er 2 år og 9 mdr., er KROPumulig i øjeblikket og vi sad faktisk og talte om tigerspring igår aftes. Jeg kan slet ikke kende hende for tiden, er frustreret, piver over ALT, kan gå fra at danse og være glad til at skrige, sparke og slå og skrige "gå væk mor" på 30 sekunder Det er SÅ hårdt i øjeblikket De spring kan vel komme til udtryk på forskellig vis, tænker jeg?

Sådan er det os herhjemme..

Hvis han får et nej er det som om hele hans verden falder sammen under ham.. det er så hårdt både at være ham, men også at være os i øjeblikket..

Anmeld

7. januar 2013

Giraffen

An&Jo skriver:

Ja man bliver mere fortrøstningsfuld når man ikke er den eneste med et barn der lige er vendt på en tallerken..

Han er gået fra at være det nemmeste barn til at være kropumulig.. :/

godt det ikke er omvendt så er der masser af håb for at han vender tilbage til sit nemme selv

Anmeld

7. januar 2013

An&Jo

Giraffen skriver:

godt det ikke er omvendt så er der masser af håb for at han vender tilbage til sit nemme selv

Ja det satser vi på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.