Hvorfor pludselig nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.509 visninger
22 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

An&Jo

Vi har aldrig haft problemer med Johannes søvn, han har altid været nem at putte og sov igennem fra han var 2 mdr gammel..

MEN det er der så lavet om på nu desværre.. :/

Han vil IKKE i seng, han skriger som om der er noget der gør ham bange, og han vil bare gerne have at jeg putter ved siden af ham, eller sidder med ham i armene imens jeg rokker ham frem og tilbage..
Hvis jeg går fra ham bryder helvede løs..

Han er 2 år og 9 mdr her den 11, og som sagt har vi aldrig før haft problemer med at lægge ham i seng, hvorfor så pludselig nu??

Please hjælp mig..

Jeg ender jo med hver gang at give op og enten rokke ham i mine arme eller ligge ved siden af ham til han sover, men det er jo bestemt ikke holdbart i længden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

An&Jo

Slet ingen??

Anmeld

6. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Vil ikk bare smutte, så du får lige en krammer

Jeg har ikk noget svar at give dig..

Anmeld

7. januar 2013

Koen.

Følger med for Lærke er lige sådan og hende og Johannes er jo lige gamle..

Anmeld

7. januar 2013

signe.

An&Jo skriver:

Vi har aldrig haft problemer med Johannes søvn, han har altid været nem at putte og sov igennem fra han var 2 mdr gammel..

Han vil IKKE i seng, han skriger som om der er noget der gør ham bange, og han vil bare gerne have at jeg putter ved siden af ham, eller sidder med ham i armene imens jeg rokker ham frem og tilbage..

Han er 2 år og 9 mdr her den 11, og som sagt har vi aldrig før haft problemer med at lægge ham i seng, hvorfor så pludselig nu??

Please hjælp mig..

Jeg ender jo med hver gang at give op og enten rokke ham i mine arme eller ligge ved siden af ham til han sover, men det er jo bestemt ikke holdbart i længden..

Vi har her, helt samme problem med Hasse på 2 år og 9 måneder... Han kan overhovedet ikke lægges og da ham og laurits deler samme værelse bliver hasse nødt til at skulle puttes i vores seng og så flytter vi ham når han sover... Det er ikke holdbart og jeg river snart mit hår af... Den kan nemt blive 22 inden han overgiver sig, ellere rettere, jeg overgiver mig og lægger mig, som dig, ved ham til han sover....

Anmeld

7. januar 2013

Giraffen

An&Jo skriver:

Please hjælp mig..

jeg aner ingenting omkring det (min datter er lige knap 10 måneder) - men er det ikke lige deromkring, de snart skal starte i børnehave?

altså sådan at nu skal der snart ske ændringer og nu er man den store, der skal videre "i systemet" osv?

det er det eneste jeg lige ka komme på, ellers ku det godt lyde til at der gemte sig et lille tigerspring der

Anmeld

7. januar 2013

An&Jo

LouiseVous skriver:

Vil ikk bare smutte, så du får lige en krammer

Jeg har ikk noget svar at give dig..

Tak..

Anmeld

7. januar 2013

An&Jo

Lærke&Liam. skriver:

Følger med for Lærke er lige sådan og hende og Johannes er jo lige gamle..

Det er helt iorden..

Anmeld

7. januar 2013

An&Jo

signe. skriver:

Vi har her, helt samme problem med Hasse på 2 år og 9 måneder... Han kan overhovedet ikke lægges og da ham og laurits deler samme værelse bliver hasse nødt til at skulle puttes i vores seng og så flytter vi ham når han sover... Det er ikke holdbart og jeg river snart mit hår af... Den kan nemt blive 22 inden han overgiver sig, ellere rettere, jeg overgiver mig og lægger mig, som dig, ved ham til han sover....

Jeg overgiver mig nok lidt for hurtigt, men kan simpelthen ikke holde hans skrig ud, for det lyder virkelig som om han er bange for et eller andet.. :/

Vi har snakket om at forsøge at putte ham i vores seng, men det synes jeg bare er at give ham en anden vane..

Der er ikke noget med hans putning hvis jeg ikke er hjemme, så lægger han sig bare som normalt.. Kan det måske være fordi han lige har været på en uges ferie ved hans far?? For nu jeg tænker over det så er det startet derefter, og han er jo aldrig væk fra mig så længe, det har han ikke prøvet siden januar for et år siden

Anmeld

7. januar 2013

An&Jo

Giraffen skriver:

jeg aner ingenting omkring det (min datter er lige knap 10 måneder) - men er det ikke lige deromkring, de snart skal starte i børnehave?

altså sådan at nu skal der snart ske ændringer og nu er man den store, der skal videre "i systemet" osv?

det er det eneste jeg lige ka komme på, ellers ku det godt lyde til at der gemte sig et lille tigerspring der

Han skal starte i børnehave den 1 marts jo, så det er lige om lidt..

Men det ved han jo slet ikke endnu.. :/ vi har ikke snakket mere om det end at han gerne vil hen i børnehaven som to af de børn han legede mest med i vuggestuen er kommet..

Om der ligger en tiger nu her aner jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.