Kan jeg være gravid "endnu"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.288 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej. For 3-4 mdr siden testede jeg svagt positivt på en test. Har haft en lille eller kortere mens 10 dage efter. Og har så ikke haft min mens efter. Jeg har ikke rigtig haft symptomer på graviditet, men igår begyndte mine bryster at være ømme. Specielt det ene og blodårene på brysterne har være meget tydelige de sidste 1,5 måned. Derudover et min mave vokset under navlen. Men har kun negative g-teste. Skal til læge på onsdag, men er mega bange for at jeg fejler noget alvorligt.                         Og så kan jeg forresten trykke noget der ligner råmælk ud af brysterne. Det er halvandet år siden jeg stoppede med at amme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Leyla94

Opsøg lægen,

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Rose22 skriver:

Opsøg lægen,

Ja har også en tid på onsdag. Er bare helt vildt nærvøs for om der er noget halt med mig. 

Anmeld

6. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Hej. For 3-4 mdr siden testede jeg svagt positivt på en test. Har haft en lille eller kortere mens 10 dage efter. Og har så ikke haft min mens efter. Jeg har ikke rigtig haft symptomer på graviditet, men igår begyndte mine bryster at være ømme. Specielt det ene og blodårene på brysterne har være meget tydelige de sidste 1,5 måned. Derudover et min mave vokset under navlen. Men har kun negative g-teste. Skal til læge på onsdag, men er mega bange for at jeg fejler noget alvorligt.                         Og så kan jeg forresten trykke noget der ligner råmælk ud af brysterne. Det er halvandet år siden jeg stoppede med at amme.

Det lyder ikke til det, eftersom du tester negativt nu

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Det lyder ikke til det, eftersom du tester negativt nu

Nej det synes jeg heller ikke. Men med mit barn jeg har i forvejen testede jeg først positiv i uge 8+3

Anmeld

6. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Nej det synes jeg heller ikke. Men med mit barn jeg har i forvejen testede jeg først positiv i uge 8+3

Er det samme mærke test du har testet hhv positiv og negativ på?

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Er det samme mærke test du har testet hhv positiv og negativ på?

Ja det er det. Meget mærkeligt altså.

Anmeld

6. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Ja det er det. Meget mærkeligt altså.

ja

Anmeld

6. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Nej hvor underligt  Håber du får det svar du ønsker på onsdag 

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

stadigBestandig ingen mens her. Var på sygehuset (henvist af egen læge) i fredags og få foretaget blodprøve for at se om der er hcg i blodet selvom urintestene ikke slår ud. Er godt nok spændt på hvad den siger. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.