Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den er mere tydelig end min første positive test denne gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karina1 skriver: Det er utroligt svært at fange med kameraet s;
Det er utroligt svært at fange med kameraet s;
for mig at se ligner det desværre en skyggestreg
Den er god nok
Tillykke
Karina1 skriver: Hej piger. Står i den situation, at jeg for nogle timer siden, testede positiv, tror jeg? Der kom meget hurtigt to synlige streger, men den positive streg er meget utydelig, men den er der og kom inden for 1min. Vil være 4+1 hvis den passer? Er meget glad, forvirret og MEGET rundt på gulvet! Kæresten kan også se stregen, men siger også at den er meget utydelig, men ingen af os har set en positiv test før? Prøver at tage et billed af testen. I må meget gerne lægge et billed ind af jeres tests
Hej piger.
Står i den situation, at jeg for nogle timer siden, testede positiv, tror jeg?
Der kom meget hurtigt to synlige streger, men den positive streg er meget utydelig, men den er der og kom inden for 1min. Vil være 4+1 hvis den passer? Er meget glad, forvirret og MEGET rundt på gulvet! Kæresten kan også se stregen, men siger også at den er meget utydelig, men ingen af os har set en positiv test før?
Prøver at tage et billed af testen.
I må meget gerne lægge et billed ind af jeres tests
Har lige taget en test mere hvor der også kom to streger, så tror den er god nok nu! <3
Karina1 skriver: Den kom indenfor 1min, altså begge streger kom, først kontrolstregen også lige bagefter kom den anden.
Den kom indenfor 1min, altså begge streger kom, først kontrolstregen også lige bagefter kom den anden.
Sådan så min første positive test ud jeg tror da at du skal være mor!
Miss Church skriver: Sådan så min første positive test ud jeg tror da at du skal være mor!
Det håber jeg! <3
pcoramt skriver: Tillykke! den er ihverfald positiv..
Tillykke! den er ihverfald positiv..
Tak! Jeg håber det passer Det er svært at tro på med alt det jeg har været igennem, men har ringet til lægen og fået tid til de første undersøgelser i uge 8
RikkeThygesen skriver: Den er god nok Tillykke
Tak!
Her er min 3+4 taget om eftermiddagen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128