Hjælp til test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2013

1990h

Karina1 skriver:

Den er godt nok meget tydelig!

Er den taget om morgen? Tog min her kl 14.

tog en ved middags tid jeg kan godt se en streg på din

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Karina1

1990h skriver:

tog en ved middags tid jeg kan godt se en streg på din

Tak!

Prøver at tage en mere imorgen tidlig

Det er lidt svært at forstå, da jeg tidligere har været igennem fertilitetbehandlinger i 1år uden held og havde fået afvide at det ikke ville kunne lykkes på naturligvis

Anmeld

6. januar 2013

dina1980

så vil lige sige et lille forsigtig tillykke, håber alt forløber som det skal og i for en dejlig baby

Anmeld

6. januar 2013

1990h

Karina1 skriver:

Tak!

Prøver at tage en mere imorgen tidlig

Det er lidt svært at forstå, da jeg tidligere har været igennem fertilitetbehandlinger i 1år uden held og havde fået afvide at det ikke ville kunne lykkes på naturligvis

Mine forældre forsøgte i 5 år at få mig. de havde begge et barn med en anden part. men ikke sammen.

til sidst blev de skrevet op til adoption da de havde opgivet håbet.

men vuups. så skete det altså at de lavede mig. uden hjælp. og min søster var der ikke problemer med at lave.

jeg er af den overbevisning at hvis man er for opsat og prøver og prøver så bliver det sværre

Anmeld

6. januar 2013

Karina1

dina1980 skriver:

så vil lige sige et lille forsigtig tillykke, håber alt forløber som det skal og i for en dejlig baby

Tak

Anmeld

6. januar 2013

Karina1

1990h skriver:

Mine forældre forsøgte i 5 år at få mig. de havde begge et barn med en anden part. men ikke sammen.

til sidst blev de skrevet op til adoption da de havde opgivet håbet.

men vuups. så skete det altså at de lavede mig. uden hjælp. og min søster var der ikke problemer med at lave.

jeg er af den overbevisning at hvis man er for opsat og prøver og prøver så bliver det sværre

Sådan  var det også med mine forældre De fik afvide at de ikke kunne få børn og de skulle vente et halvt år på at komme i behandling, så vupti var min mor gravid i 5.måned med min storebror uden at vide det De har også fået tre børn uden hjælp

Anmeld

6. januar 2013

1990h

Karina1 skriver:

Sådan  var det også med mine forældre De fik afvide at de ikke kunne få børn og de skulle vente et halvt år på at komme i behandling, så vupti var min mor gravid i 5.måned med min storebror uden at vide det De har også fået tre børn uden hjælp

hehe ja så det kan sagtens ske

Anmeld

6. januar 2013

Karina1

1990h skriver:

hehe ja så det kan sagtens ske

Lige præcis!

Krydser fingre for den er positiv igen imorgen

Anmeld

6. januar 2013

Christina :-)

Ja da den er positiv :-)

Anmeld

6. januar 2013

MogN

Den er mere tydelig end min første positive test denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.