føler ikke min mave vokser særlig meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.672 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. januar 2013

Shireen

hej alle sammen, skriver på grund af, jeg ser mange herinde, med mave billeder af deres gravidtet, og jeg er ca 20 uger henne, min mave er vokset, men føler bare ikke at den er, så stor som nogle af de billeder jeg ser herinde, føler stadig at min mave er lidt lille i det, så begynder at blive, lidt bange for om der er noget galt, eller måske er min baby lidt lille, ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke.

hvad tror i er grunden til at min mave ikke er så stor???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Muhmi

Shireen skriver:

hej alle sammen, skriver på grund af, jeg ser mange herinde, med mave billeder af deres gravidtet, og jeg er ca 20 uger henne, min mave er vokset, men føler bare ikke at den er, så stor som nogle af de billeder jeg ser herinde, føler stadig at min mave er lidt lille i det, så begynder at blive, lidt bange for om der er noget galt, eller måske er min baby lidt lille, ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke.

Vi vokser alle forskelligt... Intet at være bekymret for, det skal nok komme og lige pludselig er du så stor at du ville ønske den var bare liiidt mindre

Anmeld

5. januar 2013

Nettemor

Shireen skriver:

Medmindre din læge / jordemoder har givet udtryk for bekymring så behøver du ikke være det

Det er MEGET forskelligt hvordan og hvornår maven kan ses tydeligt. Jeg har set piger i uge 12 der så ud som om de snart havde termin. Har tilgengæld også set piger tæt på termin som næsten ingen mave havde. Så det er meget normalt. Min egen mave begyndte først for alvor at vokse efter uge 21. Men der tog den tilgengæld også bare fart. Var giga til sidst Så slap af og vent,. Det skal nok komme.

Anmeld

5. januar 2013

FrkZier

Shireen skriver:

langt de fleste for først mave på efter de 20 uger

Anmeld

5. januar 2013

Shireen

mange tak for svarne, nu har jeg det meget bedre, og mere rolig over det. Sidst jeg var til læge, sagde hun at alt så fint ud, så håber da stadigvæk det er det 

Anmeld

5. januar 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Shireen skriver:

UUnUndUndehej alle sammen, skriver på grund af, jeg ser mange herinde, med mave billeder af deres gravidtet, og jeg er ca 20 uger henne, min mave er vokset, men føler bare ikke at den er, så stor som nogle af de billeder jeg ser herinde, føler stadig at min mave er lidt lille i det, så begynder at blive, lidt bange for om der er noget galt, eller måske er min baby lidt lille, ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke.

Under min den første graviditet kunne man overhovedet ikke se noget før uge 30 så voksede maven vildt hurtigt

Anmeld

5. januar 2013

Miss Kat

Jeg skrev et lignende indlæg da jeg var i 19. uge: 

https://www.baby.dk/debat/201694pi1/graviditet/mave-voks-nu.aspx

Og skrev dette indlæg da jeg var i 23. uge:

https://www.baby.dk/debat/204188pi1/graviditet/uge-22--nu-sker-der-altsaa-noget.aspx

Og som du kan se, sker der altså pludselig en hel del i løbet af kort tid, og som FrkZier skriver, ofte efter man har rundet halvvejen. Men åh hvor jeg forstår dig, jeg var også SÅ bekymret!! Min mave er stadig ikke specielt stor, men jeg er super glad for den nu, fordi jeg kan se, den vokser og fordi man da ikke længere er i tvivl om, jeg er gravid. Tager du mavebilleder, så du kan følge udviklingen? Det er oftest først, når jeg sammenligner mine mavebilleder, jeg kan se, der faktisk er sket en hel del.

Anmeld

5. januar 2013

christina92

Shireen skriver:

Jeg var altså også langt henne inden min mave begyndte at vokse for alvor og blev aldrig kæmpre stor. Så ro på, maven kommer med den fart den gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.