Mave, voks nu!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.175 visninger
23 svar
0 synes godt om
5. december 2012

Miss Kat

Hejsa piwer.

Jeg er i dag 18+1 og synes sq det går lidt rigelig langsomt med den mave dér! Jeg har indtil videre kun taget 2½ kg. på. og synes maven er gået helt i stå, faktisk nærmest blevet mindre. 

Jeg spiser meget mere end før jeg blev gravid, så det kan ikke være derfor.

Skal jeg være bekymret? Min egen mor tog vist kun 7 kg. på gennem hele sin graviditet med mig, kan det være arveligt mon? Jeg har altid været undervægtig, så er der evt. noget jeg kan gøre for at sætte skub i tingene eller skal jeg bare vente og se?

(Beklager det ucharmerende billede af den smukke skiundertrøje stukket ned i bukserne.)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

banana3

Miss Kat skriver:

Hejsa piwer.

Jeg er i dag 18+1 og synes sq det går lidt rigelig langsomt med den mave dér! Jeg har indtil videre kun taget 2½ kg. på. og synes maven er gået helt i stå, faktisk nærmest blevet mindre. 

Skal jeg være bekymret? Min egen mor tog vist kun 7 kg. på gennem hele sin graviditet med mig, kan det være arveligt mon? Jeg har altid været undervægtig, så er der evt. noget jeg kan gøre for at sætte skub i tingene eller skal jeg bare vente og se?

(Beklager det ucharmerende billede af den smukke skiundertrøje stukket ned i bukserne.)

Jeg er helt sikker på det nok skal komme

Anmeld

5. december 2012

L&V

Miss Kat skriver:

Hejsa piwer.

Mon ikke der snart sker lidt mere. En kæmpe mave får du nok ikke men en lille fin en.. Og ellers må du godt få lidt af mit er kun 8+ et eller andet og kan ikke knappe nogle af mine bukser så glæder mig til at ku fortælle familien det juleaften

Anmeld

5. december 2012

Miss Kat

banana3 skriver:

Jeg er helt sikker på det nok skal komme

Åh det håber jeg du har ret i. Der er længe til MD lige nu, selvom det faktisk er lige om lidt, d. 17. 

Anmeld

5. december 2012

Miss Kat

Månsson skriver:

Mon ikke der snart sker lidt mere. En kæmpe mave får du nok ikke men en lille fin en.. Og ellers må du godt få lidt af mit er kun 8+ et eller andet og kan ikke knappe nogle af mine bukser så glæder mig til at ku fortælle familien det juleaften

Bare den har det godt! Og jeg ikke skader den på nogen måde ved ikke at tage hurtigt på. Jeg gør hvad jeg kan.

Sikke en perfekt julegave I giver jeres familie i år. 

Anmeld

5. december 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Miss Kat skriver:

Hejsa piwer.

Tålmodighed er en dyd Er det dit første barn?? Ved min første kunne man først se det, da jeg var 19 uger henne og åh, hvor jeg var træt af at man ikke kunne se noget sådan rigtigt... 

Anden gang til gengæld... var jeg kun 9 uger henne, før jeg blev spurgt, om jeg var gravid Og denne gang var det lidt før de 9 uger

Det skal nok komme

/ Taco78 

Anmeld

5. december 2012

L&V

Miss Kat skriver:

Bare den har det godt! Og jeg ikke skader den på nogen måde ved ikke at tage hurtigt på. Jeg gør hvad jeg kan.

Sikke en perfekt julegave I giver jeres familie i år. 

Det gør du ikke bebs tager bare fra dig hvis den mangler noget så ro på den mangler intet og har det med garanti perfekt i sin lille bolig og sksa nok bygge til når der bliver trængsel..

Yeps de ska godt nok lige vente lidt på leveringen men mon ikke de os kan det.. Ska se den imorgen så håber den hygger og vokser der ud af

Anmeld

5. december 2012

Miss Kat

Taco78 skriver:

Tålmodighed er en dyd Er det dit første barn?? Ved min første kunne man først se det, da jeg var 19 uger henne og åh, hvor jeg var træt af at man ikke kunne se noget sådan rigtigt... 

Anden gang til gengæld... var jeg kun 9 uger henne, før jeg blev spurgt, om jeg var gravid Og denne gang var det lidt før de 9 uger

Det skal nok komme

Ah skønt at høre, jeg ikke er den eneste. Jeps, det er min første. Jeg synes også det er super trist at man ikke rigtig kan se det, men fedt at du kender til det og kan råde mig til at være tålmodig. Det vil jeg så forsøge. Det er også nemmere, når andre fortæller at det er helt normalt og der ikke er grund til bekymring, så tak for det.

Anmeld

5. december 2012

Miss Kat

Månsson skriver:

Det gør du ikke bebs tager bare fra dig hvis den mangler noget så ro på den mangler intet og har det med garanti perfekt i sin lille bolig og sksa nok bygge til når der bliver trængsel..

Yeps de ska godt nok lige vente lidt på leveringen men mon ikke de os kan det.. Ska se den imorgen så håber den hygger og vokser der ud af

Godt, jeg forsøger at slå koldt vand i blodet og tage den med ro. Tak for svar.

Jo, så har de noget at gå og glæde sig til. Du må have en fantastisk scanning i morgen, smider du en update herinde?

Anmeld

5. december 2012

AnthonsMor

Du skal bare være glad for, at du ikke allerede nu har taget f.eks. 10 kilo på.. Jo mindre du tager på jo nemmere er det jo at smide det igen bagefter

Og mht. maven kan det være du har en bagudvendt livmoder?

Ellers må du godt få lidt af min, jeg har RIGELIGT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.