Åh nej = so cute :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

mommy1991

AnnL skriver:

Har du så set de søde strømper og disse sutter? Altså det går jo ik..  

Nej, dem har jeg ikke set?? Hold op, hvor er de alt for søde!!!! Hvor har du fundet det henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

mommy1991

AnnL skriver:

Har du så set de søde strømper og disse sutter? Altså det går jo ik..  

Ej, der står jo H&M på....Jeg er langsom .D

Anmeld

10. januar 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Ej hvor dejligt Lyder så sødt de ting   Billeder?

Strømperne i den mindste str. kan ik huske hvad den er..

Ved ik helt hvad str. jeg skal købe tøjet i (hvis jeg køber det, gør jeg nok..  skal på strøget i morgen, så vil da lige forbi h&m og se om de har natdragterne med Peter Plys )

Babytøj er jo så nuttet, nærmest mindre desto bedre he he  Men vores baby skal jo selvfølgelig gerne kunne passe det

Hvad str. har du købt det i?

Jaa, så sød de sutter du har købt, hvad kostede de ?

Jeg har skrevet på det nye indlæg du har lavet og sat billeder ind af det, jeg har købt, så du kan se det..

Anmeld

10. januar 2013

Babydrøm

emmagirl skriver:

Nej, dem har jeg ikke set?? Hold op, hvor er de alt for søde!!!! Hvor har du fundet det henne?

Helt i orden  Overvejede godt nok de sutter med Peter Plys og Tigerdyret, så søde

Anmeld

10. januar 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Jaa, så sød de sutter du har købt, hvad kostede de ?

Jeg har skrevet på det nye indlæg du har lavet og sat billeder ind af det, jeg har købt, så du kan se det..

Sutterne kostede 60 kr. Har en lille drøm om at den dag jeg står med en positiv test får han sutterne og testen i en lille gave   

Ja har lige set dine søde babyting så sødt  

Anmeld

10. januar 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Sutterne kostede 60 kr. Har en lille drøm om at den dag jeg står med en positiv test får han sutterne og testen i en lille gave   

Ja har lige set dine søde babyting så sødt  

Det er også en super sød tanke, håber du kan holde det, ikke vise ham dem før tid

Jaa, jeg er os glad for det, elsker IMum & DaD, tror ens hjerte vil smelte, når man ser sin egen lille basse i det

Anmeld

10. januar 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Det er også en super sød tanke, håber du kan holde det, ikke vise ham dem før tid

Jaa, jeg er os glad for det, elsker IMum & DaD, tror ens hjerte vil smelte, når man ser sin egen lille basse i det

Ja synes jeg også, så skal kunne holde det!!  

Ja det er bedårende  Ja tror også vores hjerter smelter, den dag vores lille baby får det på  Kan ik vente  

Anmeld

10. januar 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Ja synes jeg også, så skal kunne holde det!!  

Ja det er bedårende  Ja tror også vores hjerter smelter, den dag vores lille baby får det på  Kan ik vente  

Hihi, ja tror jeg oss de gør.. Og også vores mænd's 'er !!

Anmeld

10. januar 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Hihi, ja tror jeg oss de gør.. Og også vores mænd's 'er !!

Ja lige præcis Glæder mig godt nok også til at se min kæreste som far, er sikker på at han bliver en skøn far 

Anmeld

10. januar 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Ja lige præcis Glæder mig godt nok også til at se min kæreste som far, er sikker på at han bliver en skøn far 

Sådan har jeg det også, selvom min kæreste ikke pt. er klar, så ved jeg at han bliver alletiders far - Han er god med børn, små som store, allerede der smelter mit .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.