Åh nej = so cute :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

Babydrøm

Babydream<3 skriver:

Både og kan man vel egentlig sige.

Oki det lyder spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

mommy1991

AnnL skriver:

Ja så faldt jeg da lige for disse, her i min skrukhed

http://www.hm.com/dk/product/07289?article=07289-A#cm_vc=SIMILAR_TO_PD

http://www.hm.com/dk/product/07522?article=07522-C

Kan da godt ske min babykasse bliver udvidet  Altså..

Peter Plys er bare så fantastisk sød Jeg har også allerede fået det første sæt med Peter Plys!!!! 

Anmeld

8. januar 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Ja, meget ..

Hvor meget har du købt indtil videre?

Kun bogen: Ella den lille elefant og de der små strømper fra h&m med Imom og Idad og kommer måske til at købe de der natdragter med Peter Plys.. 

Hvor meget har du købt?  

Anmeld

8. januar 2013

Babydrøm

Lund18 skriver:

På fredag på fredag,, !!

Efter en forhåbenltig vellykket scanning skal jeg da eje sådan et sæt!! Århr hvor er de SØDE!

Det lyder super spændende   Og glæder mig meget til en Update  

Ja de er så søde!!  

Anmeld

8. januar 2013

Babydrøm

emmagirl skriver:

Peter Plys er bare så fantastisk sød Jeg har også allerede fået det første sæt med Peter Plys!!!! 

Ja han er så sød!! Må jeg se billed?

Anmeld

8. januar 2013

Miss-86

Kun bogen: Ella den lille elefant og de der små strømper fra h&m med Imom og Idad og kommer måske til at købe de der natdragter med Peter Plys.. 

Hvor meget har du købt?  

Uhha, så har jeg købt en del mere

Jeg har købt 3 sutter, hvor der står Mor's Guldklump - 2 sutter hvor der står Power Baby. De sokker du os har købt, samt et sæt tøj hvor der står det samme på, + 2 huer En body hvor der står Dad's favourite. Og ja en sød hue med ører..
Samt det har jeg for laaang tid siden købt 2 tupperware sutteflasker ..
Tror vist det er det ...

Hvad str. køber du body'es samt sokker I?

Anmeld

8. januar 2013

mommy1991

AnnL skriver:

Ja han er så sød!! Må jeg se billed?

Jaa, men det er ikke på H&Ms hjemmeside mere, og jeg har det ikke lige her hvor jeg er nu - men kan tage billeder af det én af dagene  

Det er et sæt med en natdragt, med tigerdyr-print over det hele og så er der en tigerdyr-hat med ører. Og så er der en body med det samme mønster som dit øverste billede

Anmeld

8. januar 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Uhha, så har jeg købt en del mere

Jeg har købt 3 sutter, hvor der står Mor's Guldklump - 2 sutter hvor der står Power Baby. De sokker du os har købt, samt et sæt tøj hvor der står det samme på, + 2 huer En body hvor der står Dad's favourite. Og ja en sød hue med ører..
Samt det har jeg for laaang tid siden købt 2 tupperware sutteflasker ..
Tror vist det er det ...

Hvad str. køber du body'es samt sokker I?

Ej hvor dejligt Lyder så sødt de ting   Billeder?

Strømperne i den mindste str. kan ik huske hvad den er..

Ved ik helt hvad str. jeg skal købe tøjet i (hvis jeg køber det, gør jeg nok..  skal på strøget i morgen, så vil da lige forbi h&m og se om de har natdragterne med Peter Plys )

Babytøj er jo så nuttet, nærmest mindre desto bedre he he  Men vores baby skal jo selvfølgelig gerne kunne passe det

Hvad str. har du købt det i?

Anmeld

8. januar 2013

Babydrøm

emmagirl skriver:

Jaa, men det er ikke på H&Ms hjemmeside mere, og jeg har det ikke lige her hvor jeg er nu - men kan tage billeder af det én af dagene  

Det er et sæt med en natdragt, med tigerdyr-print over det hele og så er der en tigerdyr-hat med ører. Og så er der en body med det samme mønster som dit øverste billede

Nå ja, det sæt kender jeg godt, så sødt!!  faldt også for det, mest bodyen Derfor jeg virkelig overvejer at købe natdragterne

Anmeld

9. januar 2013

Babydrøm

emmagirl skriver:

Har du så set de søde strømper og disse sutter? Altså det går jo ik..  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.