Han har 38C temperaturen, men hvad skal jeg gøre? Ingen erfaring med det her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

Cris

I eftermiddagen blev Felix passet. Vi har en søde nanny som tager ham og leger med ham en gang i mellem. Hun var meget glad, at han ikke længere har feber. Jeg skulle faktisk ordne forskellige ting, men da jeg stadig var i shock kunn ikke koncentrere mig om noget som helst. Så har jeg brugt tid på baby.dk og jeg er meget mere afslappet! Det hjælper altså meget at tænke på noget andet! Jeg elsker bare vores baby.dk! :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Gryer

Hej igen

Lægen hedder Jørgen Abildgaard - du kan læse lidt om ham her, og se tlf nr og adresse:  http://bornibyen.dk/places/298-hans-joergen-abildgaard

Husk at det er meget få unger der får kramperne mere end 1 gang i deres liv! ( Lui har desværre haft dem flere gange ) Men det er slet ikke sikkert at de kommer igen nogensinde. Det føles bare rigtig rart at vide at vi gør hvad vi kan for at forhindre dem, ved fx at give ham stikpillerne når han har feber.

Mange knus - og spørg endelig hvis du har nogle spørgsmål

Gry.

Anmeld

19. juni 2009

Cris

Tak for det! Måske skulle jeg har oprettet en ny indlæg som kunne hedde Feberkramper, så der er flere der kan læse, hvad der kan ske!

Min mand har købt den der Belladonna i går, fra A.Vogel ikke? Han havde ellers spurgt, men nu få de ikke lov til at fortælle om homeopatiske medicin og der må heller ikke stå noget på pakken...

Anmeld

19. juni 2009

Gryer

Det er nemlig lige præcis dem fra A. Vogel

Jeg lavede en tråd i efteråret https://www.baby.dk/debat/9200pi1/boern-03-aar/feberkramper.aspx . Den skulle jeg da ha´ linket til noget før - sorry! Men der står lidt om vores forløb og andre med lignende historier.

Fra Gry

Anmeld

19. juni 2009

Cris

Det er helt i orden, så kan man finde oplysning her inde.

Men tak for din hjælp, puha er det en grimt oplevelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.