Halvvejs og lykkelig :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

Neki

Nessie skriver:

Hvor dejligt at alt går som det skal

Fin mave, der er i hvert fald sket noget på de uger

Tusind tak

Og stort tillykke med graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Neki

Miss Kat skriver:

Fin mave. Og tillykke med veloverstået MD, samt at I venter en lille pige! 

Det er også først nu her efter jeg har passeret halvvejen, der endelig ser ud til at ske en hel del med mavsen. Det er så skønt. 

Læste lige hele jeres baggrundshistorie.  Godt det endelig ser ud til at lykkes!! 

Tusind tak Ja, vi har været en hel del igennem for at nå hertil, så en veloverstået MD betyder bare rigtig meget

Anmeld

3. januar 2013

Neki

Snehund skriver:

Tillykke med MD, pige-bebs og halvvejs-status!

Dejlige billeder.

Mange tak.. Er dejligt at der nu er kortere til vi skal møde hende, end den tid vi allerede har ventet

Anmeld

4. januar 2013

FrkZier

Neki skriver:

Det et også utroligt så hurtigt man pludselig vokser. Hvor meget har du taget på indtil videre? Min vægt steg nemlig lige med 1.1 kg på én uge... Puhaa!!!

jeg har de sidste par uger taget ca 1,2 kg på om UGEN  - håber virkelig det snart slapper lidt af!

Anmeld

4. januar 2013

Snehund

Neki skriver:

Mange tak.. Er dejligt at der nu er kortere til vi skal møde hende, end den tid vi allerede har ventet

Jah

Spændende!

Jeg synes nogen gange tiden går lidt for hurtigt - andre gange ka jeg bare ikke vente med at møde ham

Anmeld

5. januar 2013

Neki

FrkZier skriver:

jeg har de sidste par uger taget ca 1,2 kg på om UGEN  - håber virkelig det snart slapper lidt af!

Puhaa.. Sådan har jeg det også. Det må gerne gå lidt langsommere med vægtstigningen ;-)

Anmeld

5. januar 2013

Neki

Snehund skriver:

Jah

Spændende!

Jeg synes nogen gange tiden går lidt for hurtigt - andre gange ka jeg bare ikke vente med at møde ham

Kender det godt.. Tiden flyver også bare afsted, men selvom jeg elsker at være gravid, så glæder jeg mig nu mest til hun kommer ud til os

Anmeld

5. januar 2013

Snehund

Neki skriver:

Kender det godt.. Tiden flyver også bare afsted, men selvom jeg elsker at være gravid, så glæder jeg mig nu mest til hun kommer ud til os

Jeg glæder mig også helt vildt!

Jeg går først på barsel 3 uger før termin og starter på nyt job - (kort vikariat) d. 1/2 (arbejder også  fuldtid nu) - så jeg synes pludselig tiden er så knap.

Ville gerne have mere tid til at forberede mig og gå og pusle med indretning og indkøb - men det må bare komme hen a vejen.

Anmeld

6. januar 2013

Nessie

Neki skriver:

Tusind tak

Og stort tillykke med graviditeten

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.