Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er jeg nået halvvejs i graviditeten - og jeg er mere end lykkelig for at alt går vel, og at jeg, efter mange års ihærdig prøven, endelig får lov til at opleve at blive mor Der er sørme også begyndt at ske noget med maven, og vægten sniger sig efterhånden også opad - men så er alt jo præcis som det skal være Vi har været til MD scanning i dag, og alt var perfekt på vores lille dejlige pige - så vi er to lykkelige og stolte kommende forældre nu.Her er billeder af maven 9+0 og til sammenligning i dag 20+0 - der kan man vist godt se at der er sket noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Neki skriver: Så er jeg nået halvvejs i graviditeten - og jeg er mere end lykkelig for at alt går vel, og at jeg, efter mange års ihærdig prøven, endelig får lov til at opleve at blive mor Der er sørme også begyndt at ske noget med maven, og vægten sniger sig efterhånden også opad - men så er alt jo præcis som det skal være Vi har været til MD scanning i dag, og alt var perfekt på vores lille dejlige pige - så vi er to lykkelige og stolte kommende forældre nu.Her er billeder af maven 9+0 og til sammenligning i dag 20+0 - der kan man vist godt se at der er sket noget
dejligt med veloverstået MD
og ja der er da sket lidt med maven, inden længe går det voldsomt hurtigt og så kan du ikke længere se dine tær
FrkZier skriver: dejligt med veloverstået MD og ja der er da sket lidt med maven, inden længe går det voldsomt hurtigt og så kan du ikke længere se dine tær
Neki skriver: Det tror jeg på Det går bare stærkt i øjeblikket...vokser fra uge til uge..så det varer nok ikke længe før jeg ikke længere kan se mine tæer
Det tror jeg på Det går bare stærkt i øjeblikket...vokser fra uge til uge..så det varer nok ikke længe før jeg ikke længere kan se mine tæer
for langt de fleste er det lige omkring halvvejs det begynder at tage fart for alvor -jeg er selv vokset utrolig meget på de sidste 3 uger bare..
du må sørge for at ligge mavebillede ind hver uge så jeg kan se hvor meget du vokser, det jo nu det rigtig er spændende a se
FrkZier skriver: for langt de fleste er det lige omkring halvvejs det begynder at tage fart for alvor -jeg er selv vokset utrolig meget på de sidste 3 uger bare.. du må sørge for at ligge mavebillede ind hver uge så jeg kan se hvor meget du vokser, det jo nu det rigtig er spændende a se
Neki skriver: Jeg skal prøve at se om jeg kan få lagt ind hver uge fra nu afKan godt se på dine billeder at der virkelig er sket noget de sidste uger...det er da bare skønt
Jeg skal prøve at se om jeg kan få lagt ind hver uge fra nu afKan godt se på dine billeder at der virkelig er sket noget de sidste uger...det er da bare skønt
det ville være rigtig hyggelgit at kunne følge din mave
hehe ja der er virkelig sket noget, føler mig næsten større fra dag til dag
Hvor dejligt at alt går som det skal
Fin mave, der er i hvert fald sket noget på de uger
Fin mave. Og tillykke med veloverstået MD, samt at I venter en lille pige!
Det er også først nu her efter jeg har passeret halvvejen, der endelig ser ud til at ske en hel del med mavsen. Det er så skønt.
Læste lige hele jeres baggrundshistorie. Godt det endelig ser ud til at lykkes!!
Tillykke med MD, pige-bebs og halvvejs-status!
Dejlige billeder.
FrkZier skriver: det ville være rigtig hyggelgit at kunne følge din mave hehe ja der er virkelig sket noget, føler mig næsten større fra dag til dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128