Har min mand ret til barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

Karina84

Muhmi skriver:

Det er nemlig PISSE forvirrende det gejl der og jeg kan slet ikke læse mig frem til hvordan det fungerer....

Må prøve at ringe til dem imorgen, for min barsel begynder på mandag

Ja det tror jeg er en go ide... Husk at det er din skole du skal kontakte  Og hvis du stadig er studieaktiv, hvordan kan din barsel saa starte i morgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Muhmi

Karina84 skriver:

Ja det tror jeg er en go ide... Husk at det er din skole du skal kontakte  Og hvis du stadig er studieaktiv, hvordan kan din barsel saa starte i morgen?

er ikke studieinaktiv....?

Anmeld

3. januar 2013

Karina84

Muhmi skriver:

er ikke studieinaktiv....?

Okay, tror jeg er lidt forvirret...  Er skolen med paa at du ikke kan følge undervisningen i en periode? Altsaa jeg stoppede ogsaa med at tage til undervisning op til termin, da det var i en anden by og jeg ikke turde køre saa meget, og fik lavet de opgaver jeg skulle.

Anmeld

3. januar 2013

Muhmi

Karina84 skriver:

Okay, tror jeg er lidt forvirret...  Er skolen med paa at du ikke kan følge undervisningen i en periode? Altsaa jeg stoppede ogsaa med at tage til undervisning op til termin, da det var i en anden by og jeg ikke turde køre saa meget, og fik lavet de opgaver jeg skulle.

De er helt fine med det, jeg har været sygemeldt i snart to mdr. pga. bækkenløsning nu her og der har ikke været nogle problemer

Anmeld

3. januar 2013

Karina84

Muhmi skriver:

De er helt fine med det, jeg har været sygemeldt i snart to mdr. pga. bækkenløsning nu her og der har ikke været nogle problemer

Ah

Pøj pøj med at finde ud af hvad i kan faa  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.