Nu er her sq blevet for kedeligt! :) UPDATE!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

Hold op hvor er det skønt at læse jeres updates søde piger

hvor er det nogle dygtige børn vi har

Magnus update:

Her hos os går det overordnet rigtig godt, Magnus stortrives og bliver en rigtig stor og skøn dreng, vi får mange sjove grin pga af ham, og han synes bare selv at han er jordens sjoveste lille fyr og griner utrolig meget af sig selv hehe

Magnus har desværre lige haft sin 1 omgang feberkrampe - CHOK! Det er virkelig ikke et syn man ønsker for nogen, puhaa hvor var det grimt.  Han er heldigvis over det og har det rigtig godt igen, vi var dog lige indlagt 1 døgns tid (hvilket Magnus ikke synes var sjovt)

Juleaften gik super godt, og Magnus elskede at pakke sine gaver op og der blev leget rigtig meget  Nytårs aften gik også super godt, på trods af at Magnus da overhovedet ikke ville sove hehe, han gik voldsomt meget op i raketterne og sagde BOM BOM hver gang der kom et brag og efterfølgende vinkede han lige til raketterne

på mandag bliver Magnus jo så 15 måneder og så tror jeg da lige jeg skal have ham vejet og målt, synes godt nok han er blevet tung på det sidste hehe

Magnus er også begyndt at åbne døre nu, hvilket resultere i at han lukker hunden ind og ud hele tiden, eller også selv render ud, så nu har vi låste døre herhjemme

og så får i lige lidt forskellige billeder

Puh ja, så godt det med feberkramperne AD! Godt at han er ovenpå igen og feberfri. Det er desværre nok en oplevelse der sidder i en fremover, men du af alle ved jo heldigvis lidt om det!

Benjamin har også travlt med dørene Men vi har heldigvis smæklås på, som sidder så højt, at han ikke kan nå! hehe.

Ellers dejligt at høre, at han er sådan en glad lille fyr 

Det er super godt det andet sidste billede med hende pigen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

twinny

Hvor er det dejligt at høre det går skønt med alle jeres guldklumper...

Her kører det derud af. Der er fuld fart over feltet. De løber på væggene.
De har været hjemme siden d 11 dec med sygdom og vaccine. Den tog de fint uden de var mærket.
Storebror Celino har taget sit første rigtig styrt som kostede en tur på skadestuen med en limning i panden. uhhh jeg håber det bliver pænt og intet ar Heldigvis var det ikke værre, ingen hjernerystelse, tænder slået løs eller brækket næse. Lillebror Gabriel synes det er meget spændende at prøve at pille i det.
De er begyndt at være rart stride overfor hinanden De slåes, river og bider hinanden. Det trækker tænder ud på mor og far. Vi skal hele tiden være over dem. Men de er selvfølgelig også mega kærlige, putter, hygger og efterligner hinanden... Mit hjerte smelter, når de krammer og kysser. De elsker at sidde overfor hinanden ved spisebordet, snakke baby sprog sammen og sidde med koppen på hovedet.
Jaaaah, undskyld for alle de billeder...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. januar 2013

twinny

twinny skriver:

De har været hjemme siden d 11 dec med sygdom og vaccine. Den tog de fint uden de var mærket.
Storebror Celino har taget sit første rigtig styrt som kostede en tur på skadestuen med en limning i panden. uhhh jeg håber det bliver pænt og intet ar Heldigvis var det ikke værre, ingen hjernerystelse, tænder slået løs eller brækket næse. Lillebror Gabriel synes det er meget spændende at prøve at pille i det.
De er begyndt at være rart stride overfor hinanden De slåes, river og bider hinanden. Det trækker tænder ud på mor og far. Vi skal hele tiden være over dem. Men de er selvfølgelig også mega kærlige, putter, hygger og efterligner hinanden... Mit hjerte smelter, når de krammer og kysser. De elsker at sidde overfor hinanden ved spisebordet, snakke baby sprog sammen og sidde med koppen på hovedet.

Se bort fra en træt og udkørt mutti.

Anmeld

6. januar 2013

Ka+Ma=Be

twinny skriver:

Det var noget af et stunt han må have lavet!  De lyder som nogle rigtige krudtugler - ligesom min dreng  

Det der med at have tvillinger, det er nok på godt og ondt hehe. Men når det så er godt, er de jo også bare skønne  Kan godt se det smukke i tvillinger, selvom jeg tror det er hårdt  

Anmeld

6. januar 2013

twinny

Ka+Ma=Be skriver:

Det var noget af et stunt han må have lavet!  De lyder som nogle rigtige krudtugler - ligesom min dreng  

Det der med at have tvillinger, det er nok på godt og ondt hehe. Men når det så er godt, er de jo også bare skønne  Kan godt se det smukke i tvillinger, selvom jeg tror det er hårdt  

Ja der er lige et par billede. også et par af bror mere med øjenbetændelse
Men det er skønt med to basse. Og de er nogle vildbasser.

Anmeld

6. januar 2013

Ka+Ma=Be

twinny skriver:

Ja der er lige et par billede. også et par af bror mere med øjenbetændelse
Men det er skønt med to basse. Og de er nogle vildbasser.

Deeejligt med billeder! Det kan vi (læs jeg) lide! 

Benjamin har også øjenbetændelse!  Djævlens værk

Anmeld

6. januar 2013

L&V

Bum bum hva ska vi fortælle..

Laura ska på børneafdelingen her den 28 til tjek for allergi, hun vokser ikke og trækker vejret meget tungt og har altid gjord så det er vi lidt spændte på.. Hun er jo ellers en glad og dygtig pige der har sin helt egen vilje og knæveren står ALDRIG stille..
Der er ved at være mange ord vi kan forstå men der er dælme mange vi ikke kan og det irritere hende helt vildt kan man se, hun bliver gal og kaster med tingene når vi ikke forstår hende.. Hun er generelt en meget temperementsfuld dame og desværre slår og bider hun rigtig meget lige i tiden øv

Hun går meget op i babyer lige i tiden da vi forsøger at forberede hende på at hun ska være storesøster. Så nu har hun fået en ny dukke og hun er simpelthen så glad for den, den får flaske og tør numse og hele baduljen.. Hun ska nok blive en vidunderlig storesøster

Sygdom har vi os haft masser af så vi har stadig ikke fået den skide 12måneders vaccination da hun bliver syg hvergang hun har en tid så mon ikke vi snart ku få en pause fra al det sygdom..

Ellers har vi haft en dejlig lang juleferie som vi nød i fulde drag og juleaften var en dejlig dag, Laura var begejstret for alle pakker og der var ikke en eneste der ikke fik et "aaaiiihh" med på vejen, men nøj hvor var hun også brugt efter sådan en dag... Laura fik os givet sine bedsteforældre den store nyhed om at hun ska være storesøster og det bragte bestemt lykke..

Nå ska vi ikke sige det var det for denne gang

Anmeld

6. januar 2013

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Bum bum hva ska vi fortælle..

Laura ska på børneafdelingen her den 28 til tjek for allergi, hun vokser ikke og trækker vejret meget tungt og har altid gjord så det er vi lidt spændte på.. Hun er jo ellers en glad og dygtig pige der har sin helt egen vilje og knæveren står ALDRIG stille..
Der er ved at være mange ord vi kan forstå men der er dælme mange vi ikke kan og det irritere hende helt vildt kan man se, hun bliver gal og kaster med tingene når vi ikke forstår hende.. Hun er generelt en meget temperementsfuld dame og desværre slår og bider hun rigtig meget lige i tiden øv

Hun går meget op i babyer lige i tiden da vi forsøger at forberede hende på at hun ska være storesøster. Så nu har hun fået en ny dukke og hun er simpelthen så glad for den, den får flaske og tør numse og hele baduljen.. Hun ska nok blive en vidunderlig storesøster

Sygdom har vi os haft masser af så vi har stadig ikke fået den skide 12måneders vaccination da hun bliver syg hvergang hun har en tid så mon ikke vi snart ku få en pause fra al det sygdom..

Ellers har vi haft en dejlig lang juleferie som vi nød i fulde drag og juleaften var en dejlig dag, Laura var begejstret for alle pakker og der var ikke en eneste der ikke fik et "aaaiiihh" med på vejen, men nøj hvor var hun også brugt efter sådan en dag... Laura fik os givet sine bedsteforældre den store nyhed om at hun ska være storesøster og det bragte bestemt lykke..

Nå ska vi ikke sige det var det for denne gang

Bliver spændende med en lillebror/søster! Og ikke mindst hvordan lille Laura kommer til at reagere  Dejligt at alle har taget godt imod den gode nyhed

Benjamin har også misset en vaccine pga sygdom - det er dog 15 måneders vaccinen. Nu har vi rykket den til efter min eksamen - kan ærligt talt ikke lige overskue hvis han skal være syg med feber liiige nu Men d. 28. januar får han den

Anmeld

6. januar 2013

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Bliver spændende med en lillebror/søster! Og ikke mindst hvordan lille Laura kommer til at reagere  Dejligt at alle har taget godt imod den gode nyhed

Benjamin har også misset en vaccine pga sygdom - det er dog 15 måneders vaccinen. Nu har vi rykket den til efter min eksamen - kan ærligt talt ikke lige overskue hvis han skal være syg med feber liiige nu Men d. 28. januar får han den

Ja er sku os noget spændt og nervøs.. Nogle dage glæder jeg mig helt vild og andre dage tænker jeg "hvad er det i har gang i" Åh der er så mange tanker.. Gad vide om hun kan få dem begge på 1gang så er det da over..

kan jeg godt forstå du ikke lige orker

Anmeld

7. januar 2013

Solstrålebørn

Her har vi alle lagt syge før under og efter jul og op til nytåret... 

Her er der ikke sket det vilde... Hun er snart 16 måneder, er ved at være ret god til at kravle... Vi træner også hver dag med hende... Har opfølgning hver 3. måned.. 

Vi har fået talepædagog på hende, fordi de synes hun er enormt stille... 

Hun nyder livet i dagplejen og har lige fået dobbeltplads... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.