Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frøken J. skriver: Jeg bliver mere og mere spændt på om han bliver en lille fyr med hans cirka 900 gram i uge 28 :-)
Jeg bliver mere og mere spændt på om han bliver en lille fyr med hans cirka 900 gram i uge 28 :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaybeBaby skriver: Tror du ikke han vil være et sted imellem 3100-3400? det erbliver spændende at se! og måske nemmere jo flere skønninger jm giver senere
Tror du ikke han vil være et sted imellem 3100-3400? det erbliver spændende at se! og måske nemmere jo flere skønninger jm giver senere
Månsson skriver: Puha ja det andet havde jo bare været en klump He he.. Ja det tænker jeg jo nemlig de gør hele livet.
Puha ja det andet havde jo bare været en klump He he.. Ja det tænker jeg jo nemlig de gør hele livet.
Ja for pokker da Det er jo lige det, og typisk gerne når man liiige har købt nyt tøj til dem
Ayasmor skriver: Ja for pokker da Det er jo lige det, og typisk gerne når man liiige har købt nyt tøj til dem
Månsson skriver: He He ja sådan er det garanteret ofte.. Laura er bare holdt med at vokse så her passer årstiden og det kommende tøj bare ikke skide godt sammen He He så vi er holdt med at købe forud
He He ja sådan er det garanteret ofte.. Laura er bare holdt med at vokse så her passer årstiden og det kommende tøj bare ikke skide godt sammen He He så vi er holdt med at købe forud
Ejjj altså, nitte. Jeg køber heller ikke forud mere, men min datter er også fyld 4 nu, så det er lidt svært at forudsige, hvornår vokserykket kommer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128