Hvad vejede jeres bebser i uge 27/28?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2013

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Jeg bliver mere og mere spændt på om han bliver en lille fyr med hans cirka 900 gram i uge 28 :-)

Tror du ikke han vil være et sted imellem 3100-3400? det erbliver spændende at se! og måske nemmere jo flere skønninger jm giver senere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Tror du ikke han vil være et sted imellem 3100-3400? det erbliver spændende at se! og måske nemmere jo flere skønninger jm giver senere

mit gæt er under 4 kilo, men måske ikke helt så lidt. måske tager han pludselig revanche jeg var vist selv 3600 og Lars var vist selv en stor baby, så måske en 3800 gram

Anmeld

5. januar 2013

Ayasmor

Månsson skriver:

Puha ja det andet havde jo bare været en klump He he.. Ja det tænker jeg jo nemlig de gør hele livet.

Ja for pokker da Det er jo lige det, og typisk gerne når man liiige har købt nyt tøj til dem

Anmeld

5. januar 2013

L&V

Ayasmor skriver:

Ja for pokker da Det er jo lige det, og typisk gerne når man liiige har købt nyt tøj til dem

He He ja sådan er det garanteret ofte.. Laura er bare holdt med at vokse så her passer årstiden og det kommende tøj bare ikke skide godt sammen He He så vi er holdt med at købe forud

Anmeld

5. januar 2013

Ayasmor

Månsson skriver:

He He ja sådan er det garanteret ofte.. Laura er bare holdt med at vokse så her passer årstiden og det kommende tøj bare ikke skide godt sammen He He så vi er holdt med at købe forud

Ejjj altså, nitte. Jeg køber heller ikke forud mere, men min datter er også fyld 4 nu, så det er lidt svært at forudsige, hvornår vokserykket kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.