Hvad vejede jeres bebser i uge 27/28?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.391 visninger
34 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Frøken J.

.. Og hvad vejede de så ved fødslen?

Hvis nogen af jer ved hvad jeres (cirka) vejede i uge 27/28. Enten JM-skøn, scanning osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

lilledittemor

Frøken J. skriver:

Hvis nogen af jer ved hvad jeres (cirka) vejede i uge 27/28. Enten JM-skøn, scanning osv

Min datter blev skønnet til 1100-1200 gram

Hun vejede 3815 gram ved fødslen.

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

Jeg fik at vide at Silas var normalvægtig og han vejede 3224gr ved fødslen.. Den her gang fik jeg at vide til sidste jm besøg i uge 28 at jeg venter en stor bassedreng.. Men det fik jeg også at vide til det allersidste jm-besøg da jeg ventede Silas... Så ved ikke helt hvad jeg skal tro på

Anmeld

2. januar 2013

Frøken J.

Ditte_Marie skriver:

Min datter blev skønnet til 1100-1200 gram

Hun vejede 3815 gram ved fødslen.

Takker for svar!

Anmeld

2. januar 2013

Frøken J.

Muhmi skriver:

Jeg fik at vide at Silas var normalvægtig og han vejede 3224gr ved fødslen.. Den her gang fik jeg at vide til sidste jm besøg i uge 28 at jeg venter en stor bassedreng.. Men det fik jeg også at vide til det allersidste jm-besøg da jeg ventede Silas... Så ved ikke helt hvad jeg skal tro på

Det er sgu svært for i virkeligheden er alt den slags jo mega upræcist! Men var til 3D i dag og lillebror vejer 924 gram, som er lidt under gennemsnittet. Og jordemoderen sagde, at hun ikke tror på han kommer op på samme fødselsvægt som Rose (4300), så er jo lidt spændt på om hun får ret

Anmeld

2. januar 2013

Hullabullabulla

Frøken J. skriver:

Det er sgu svært for i virkeligheden er alt den slags jo mega upræcist! Men var til 3D i dag og lillebror vejer 924 gram, som er lidt under gennemsnittet. Og jordemoderen sagde, at hun ikke tror på han kommer op på samme fødselsvægt som Rose (4300), så er jo lidt spændt på om hun får ret

Var til 3D i lørdags (27+1) og der vejede han 1086 gr - scanningsdamen sagde at det er lige midt i normalen

Er førstegangsgravid så er også ret spændt på hvad han vejer når han skal ud

Anmeld

2. januar 2013

Mette.

Frøken J. skriver:

Jeg kan ikke huske hvad Emilie præcis vejede i den uge, jeg ved bare at omkring uge 30 blev det opdaget hun var 19% under gennemsnittet, og det fortsatte hun med at være. ved fødslen vejede hun 3300 gram, født næsten 14 dage over termin. - så her passede scanningsvægten med hendes størrelse da hun kom ud.

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

Frøken J. skriver:

Tjaa 4300gr er jo også noget af en (dejlig) vægt, men nej, kan godt forestille mig at du skal have en ret god fråderen på den sidste halvdel af graviditeten hvis lillebror skal nå at blive ligeså stor

Anmeld

2. januar 2013

S.Maria

Jeg var til 3D scanning i uge 28 og mener hun blev skønnet til at være 1075g. Blev født 41+1 og vejede 3735g.

Anmeld

2. januar 2013

simone_jacobsen

Frøken J. skriver:

Da jeg var 26+4 blev baby scannet til 900 g - hvilket er 12 % under gennemsnittet. Da jeg var 35+6 blev baby scannet til 2750 g - hvilket er 2-3 % over gennemsnittet. Og i dag, 38+4, skønnede jordemor baby til 3300-3400 g.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.