Jeg synes du skal nyde din graviditet og ikke spekulere på alt det du ikke kan ændre på, selvom det da er svært...men det gavner hverken dig eller barnet at du går og er ked, stresset eller sur.
Hvis manden først lige selv er ved at vænne sig til tanken om at han skal være far, så tror jeg altså ikke han har det store behov eller lyst til at fortælle det videre...måske det er et kæmpe nederlag for ham at blive far på den her måde...ingen ønsker vel at få børn med en man ikke er sammen med og så ikke opleve sin børn vokse op..måske ville han helst slet ikke dette barn blev født.
Jeg kan godt forstå hans tanker eller adfærd (hvis jeg går ud fra det jeg lige har skrevet) og synes du skal give ham helt ro..lad være med at bebrejd ham en masse, du er et andet sted end ham og hverken dog eller ham er mere eller mindre rigtige på den.
Forholdet til andre skal ikke være begrundet i tvang men i lyst...så vent og se...det er svært at forholde sig til et barn der ikke er endnu, selv for mange mænd som ønsker sig børn...
Jeg ville give ham plads og tid...så tror jeg faktisk det hele bliver nemmere og du må endelig ikke kontakte hans forældre, det ville være synd for alle ikke mindst det kommende barnebarn.
Nå, det var bare min mening..
Held og lykke..
Eva
Anmeld