"Hvem har set min profil"-afstemning... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

mega træls, er ikke plus medlem.

man tror jo der kommet noget relevant af notifikationer, men sådet bare en besked om at der nogen der har kigget på ens profil og at man kan få at vide hvem det er hvis man betaler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Moma

Jeia skriver:

Tidligere kiggede jeg tit i andres profiler, som oftes for at finde en tråd igen, men nu er det kun fordi jeg kommer til at ramme forkert. Bryder mig af en eller anden grund ikke om at folk tror at jeg snager på deres profil.

Nej så nu tør vi ikke kigge på hinandens profiler mere

Anmeld

2. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
An&Jo skriver:

jeg har stemt at jeg er ligeglad..

Det eneste jeg synes der er meget irriterende er at den skal komme som notifikation, for min skyld behøvede den ikke at komme, jeg kan jo se på den røde klods at der har været nye besøg..

Enig !

Anmeld

2. januar 2013

Fenja09

I mine øjne er det en irriterende og unødvendig funktion - ikke Plusmedlem.

/Fenja

Anmeld

2. januar 2013

Lulle25

Ikke plusmedlem- Jeg er sådan set ligeglad med hvem der kigger på min profil Men synes det er irriterende at den står som notifikationer 

Anmeld

2. januar 2013

Mamalou

Muhmi skriver:

Og det gør ikke plusprofilen mere attraktiv for mig, hvis det er dét der er tanken. 

Anmeld

2. januar 2013

132319

Jeg kunne ikke være mere ligeglad men der er alligevel aldrig nogen inde og kigge på min, haha

Jeg tænker ikke over det når jeg kigger på andres, for mig gør det ikke noget at de kan se det.

Anmeld

2. januar 2013

malenemusen

Synes det er irriterende som ikke plus profil at få at vide der har været nogen inde og kigge, men man så ikke kan se hvem det er. Og nej det giver mig heller ikke lyst til at opgradere til plus profil.

Anmeld

2. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Muhmi skriver:

Prøver lige at lave en afstemning, så vi kan se for og imod

Skriv så den bliver ved med at blive oppet og folk kan stemme

Den er træls - ikke plusprofil

Man skal jo trykke på de notifikationer man får på en eller anden måde, og nogle gange er der mange af dem. Trykker man ikke så forsvinder de ikke og jeg kan ikke se dem alligevel - tror egentligt også at jeg ville være ligeglad med at folk har kigget på min profil  

Faktisk, endda selvom man prøver at trykke dem væk, så er der bare endnu et lille ikon længere nede der er lyserødt med et tal i så man endnu engang kan se hvor mange der har kigget - så man skal faktisk til at tjekke 2 steder før de forsvinder. Så ja, den er træls.

Anmeld

3. januar 2013

Lone Jakobsen

ligegyldig.... ikke plus medlem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.