"Hvem har set min profil"-afstemning... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Mamalou

Muhmi skriver:

Prøver lige at lave en afstemning, så vi kan se for og imod

Skriv så den bliver ved med at blive oppet og folk kan stemme

Det rager mig en papand hvem der har luret min profil... Det bliver alt for Dating-agtig for min smag og det er ikke derfor jeg er på baby.dk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Benjamins'mor

Jeia skriver:

Irriterende. Er fuldstændig ligeglad med hvem der kigger på min profil, så vil ikke få plusprofil af den grund. Synes det er irriterende at vide at jeg kommer til at fremstå som stalker bare fordi jeg er fummelfingret på min iPhone 

Enig!

Kommer tit selv til at gå ind på folks profiler fordi jeg er fummelfingret på min iPhone og får trykket på nogle navne i stedet for andet, lidt irriterende man så fremgår som stalker

Anmeld

2. januar 2013

Ka+Ma=Be

Kun 6 ud af 141 der synes godt om funktionen  Synes tallene taler for sig selv....

Anmeld

2. januar 2013

piadas

Ka+Ma=Be skriver:

Kun 6 ud af 141 der synes godt om funktionen  Synes tallene siger det hele....

Anmeld

2. januar 2013

Jeia

Moma skriver:

Enig - men kigger da også I jeres profiler ind imellem. 

Tidligere kiggede jeg tit i andres profiler, som oftes for at finde en tråd igen, men nu er det kun fordi jeg kommer til at ramme forkert. Bryder mig af en eller anden grund ikke om at folk tror at jeg snager på deres profil.

Anmeld

2. januar 2013

Jeia

Lady Marion <3 skriver:

Syntes den er åndsvag og det ville jeg også syntes hvis jeg var +medlem , det jo ikke dating.dk , det er ikke en pind interessant om ander damer kigger på min profil ..  Jeg har heller aldrig rigtigt forstået vennefunktionen herinde

Anmeld

2. januar 2013

Jeia

Benjamins'mor skriver:

Jeg er ikke plusmedlem.
Men synes for det første den er træls fordi jeg er ligeglad med hvem der kigger på min profil. For det andet er det træls de dukker op som notifikation når jeg er ligeglad.

Anmeld

2. januar 2013

Jeia

Ka+Ma=Be skriver:

Kun 6 ud af 141 der synes godt om funktionen  Synes tallene taler for sig selv....

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

Mamalou skriver:

Det rager mig en papand hvem der har luret min profil... Det bliver alt for Dating-agtig for min smag og det er ikke derfor jeg er på baby.dk 

Anmeld

2. januar 2013

bøllen

Jeia skriver:

Tidligere kiggede jeg tit i andres profiler, som oftes for at finde en tråd igen, men nu er det kun fordi jeg kommer til at ramme forkert. Bryder mig af en eller anden grund ikke om at folk tror at jeg snager på deres profil.

enig 

når jeg kikker på folk profil er det for at finde et gamle indlæg som jeg har kikket i og vil opdateres omkring.

men syntes ikke om at folk måske sidder men tanken om man LURER..

Her er jeg lige glad med den nye funkrtion kan ikke se hvad den gør godt for. Og ville aldrig blive plus for at kunne se hvem der kikker på min profil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.