"Hvem har set min profil"-afstemning... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Muhmi

Giraffen skriver:

Jeg synes den (som ikke-plusprofil) lugter lidt af "køb køb køøøøb" og det synes jeg er irriterende

fordi man jo på ingen måde ka se noget som helst alligevel

så gad godt man ku fjerne notifikations-delen, da den lugter aaaalt for langt væk af "snedig" marketing

Meget enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Lady Marion <3

Syntes den er åndsvag og det ville jeg også syntes hvis jeg var +medlem , det jo ikke dating.dk , det er ikke en pind interessant om ander damer kigger på min profil ..  Jeg har heller aldrig rigtigt forstået vennefunktionen herinde

Anmeld

2. januar 2013

FruStolpe

Jeg er ligeglad. Jeg er ikke PLUSprofil

Anmeld

2. januar 2013

Pige2009

Muhmi skriver:

Prøver lige at lave en afstemning, så vi kan se for og imod

Skriv så den bliver ved med at blive oppet og folk kan stemme

Det rager mig en papand

Anmeld

2. januar 2013

MorDk

Den er SÅ belastende (Ikke PlusProfil)

Anmeld

2. januar 2013

Moma

Jeia skriver:

Irriterende. Er fuldstændig ligeglad med hvem der kigger på min profil, så vil ikke få plusprofil af den grund. Synes det er irriterende at vide at jeg kommer til at fremstå som stalker bare fordi jeg er fummelfingret på min iPhone 

Enig - men kigger da også I jeres profiler ind imellem. 

Anmeld

2. januar 2013

Clisolka

Ligeglad - plusprofil 

Anmeld

2. januar 2013

NinaNymannMadsen

Irriterende. Ikke plus

Anmeld

2. januar 2013

mariamiss6

Jeg synes den er fin nok. Det er da rart at kunne se hvem der har luret ens profil. Ikke at det er nødvendigt, men det er hyggeligt nok synes jeg.

MEN jeg kan godt se, hvis der er 20 der kigger på en dag, at så er det irriterende med notifikationer om det. 

Det ville være meget godt hvis man ikke fik notifikationer, men at funktionen stadig lå som en mulighed i profilmenuen.

Anmeld

2. januar 2013

Benjamins'mor

Jeg er ikke plusmedlem.
Men synes for det første den er træls fordi jeg er ligeglad med hvem der kigger på min profil. For det andet er det træls de dukker op som notifikation når jeg er ligeglad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.