hvordan fortæller/fortalte I "verden" at I var gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

christina92

Anonym skriver:

ja som overskriften lyder kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan I fortæller/fortalte verden at i var/er gravide?? her tænker jeg på feks. fb. min mand mener at vi skal skriv.. gravid.dk men jeg synes godt vi må være mere kreative, så folk lidt selv skal tænke sig til det...

Skrev på FB: der er bare noget fantastisk over at se en skøn baby ligge og sprælle i maven, så bliver kvalmen lidt mere udholdelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

tarkoflen

Jeg skrev:

Er under midlertidig ombygning frem til den 29/4-2013 +/- det løse... Glæder mig

Den var der ret mange der fangede, mens det tog lidt længere tid for andre

Min kæreste er ret glad for rubixterninger, så han havde lagt to store og en lille op, med teksten introducing the mini, coming in stores april 2013. Small in size, Big on Challenge!

Anmeld

2. januar 2013

lilledittemor

Anonym skriver:

ja som overskriften lyder kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan I fortæller/fortalte verden at i var/er gravide?? her tænker jeg på feks. fb. min mand mener at vi skal skriv.. gravid.dk men jeg synes godt vi må være mere kreative, så folk lidt selv skal tænke sig til det...

Tillykke

Første gang skrev jeg bare "Jeg skal være mor til December". Her anden gang vil vi ligge et scanningsbillede op og fortælle at vi venter en lillesøster eller lillebror (hvad kønnet nu er).

Min veninde skrev på sin facebook "Der banker et lille hjerte under mit"..

Ellers havde jeg overvejet at skrive "I've got love in my tummy" - men tror sgu ikke at folk forstår den..

Anmeld

2. januar 2013

Miss Church

christina92 skriver:

OG DEN ER SÅ SØD!!!!

Gid vi havde været så kreative!

Hvor er du sød!

Den kan i jo bruge næste gang

Anmeld

2. januar 2013

lilledittemor

tarkoflen skriver:

Jeg skrev:

Er under midlertidig ombygning frem til den 29/4-2013 +/- det løse... Glæder mig

Den var der ret mange der fangede, mens det tog lidt længere tid for andre

Min kæreste er ret glad for rubixterninger, så han havde lagt to store og en lille op, med teksten introducing the mini, coming in stores april 2013. Small in size, Big on Challenge!

Den er for fed!

Anmeld

2. januar 2013

tarkoflen

Ditte_Marie skriver:

Den er for fed!

Ja den var ret sød og passer perfekt til min kæreste men der var ikke super mange der fangede den, ud over dem der også er venner med mig så de ligesom kunne kæde det sammen, for vi lagde det op på samme tid!

Anmeld

2. januar 2013

lilledittemor

tarkoflen skriver:

Ja den var ret sød og passer perfekt til min kæreste men der var ikke super mange der fangede den, ud over dem der også er venner med mig så de ligesom kunne kæde det sammen, for vi lagde det op på samme tid!

Nej kunne godt forestille mig at nogen ikke lige ville tænke over det

Anmeld

2. januar 2013

Lykke:)

Min kære veninde lagde et billede op af sin mave, hvor hun havde skrevet "Hej! Vil i lege med mig fra juni 2012 og fremover?"

Anmeld

2. januar 2013

blomst84

Jeg skrev bare: 4.marts 2013 og INGEN havde set komme, at vi skulle have nr. 2, så det gav rigtig meget sjov på facebook.. Og alle troede det var et bryllup... ( ingen havde lige tjekket at det var en mandag )  men sjovt var det... 

Anmeld

3. januar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Hvor er du sød!

Den kan i jo bruge næste gang

Det kan vi ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.