hvordan fortæller/fortalte I "verden" at I var gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.698 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Anonym trådstarter

ja som overskriften lyder kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan I fortæller/fortalte verden at i var/er gravide?? her tænker jeg på feks. fb. min mand mener at vi skal skriv.. gravid.dk men jeg synes godt vi må være mere kreative, så folk lidt selv skal tænke sig til det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

ja som overskriften lyder kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan I fortæller/fortalte verden at i var/er gravide?? her tænker jeg på feks. fb. min mand mener at vi skal skriv.. gravid.dk men jeg synes godt vi må være mere kreative, så folk lidt selv skal tænke sig til det...

Var ikke så kreativ - lagde bare mit scanningsbillede op på fb

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Var ikke så kreativ - lagde bare mit scanningsbillede op på fb

dener der også mange af vores venner der har brugt og synes ikke rigtig vi ville det samme

Anmeld

2. januar 2013

Leyla94

Anonym skriver:

dener der også mange af vores venner der har brugt og synes ikke rigtig vi ville det samme

Et billede af testen

Anmeld

2. januar 2013

M (:

Vi skrev: " Til november banker vinteren på - til december kommer julen indenfor - til januar skal der shoppes - til februar begynder sneen (forhåbentlig) at smelte - til marts spirer blomster og træer - til april bliver vi tre i hjemmet! ♥" - og så taggede jeg min kæreste..

Og tillykke med den lille i maven! 

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Vi skrev: " Til november banker vinteren på - til december kommer julen indenfor - til januar skal der shoppes - til februar begynder sneen (forhåbentlig) at smelte - til marts spirer blomster og træer - til april bliver vi tre i hjemmet! ♥" - og så taggede jeg min kæreste..

Og tillykke med den lille i maven! 

ej den var smart

Anmeld

2. januar 2013

M (:

Anonym skriver:

ej den var smart

Vi synes i hvert fald den var lidt sød - og de første par stykker, skulle da lige have bekræftet at den tredje var en lille baby.. (:

Anmeld

2. januar 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Skrev på face "at i februar spurgte jeg min mand om vi ikke skulle lave en lille øko baby mere og i maj tester jeg positivt"

Anmeld

2. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg, skrev på facebook: 

Nu har vi læst opskriften igennem igen - og den er altså go' nok! 

Alle ingredienserne blandes godt sammen. Dejen kommes (åbenbart!) i 2 forme og bages ved ca. 37 grader i 280 dage. Forventes færdigbagt d. 25. marts 2013 ♥

- Tillykke med graviditeten! 

Anmeld

2. januar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Min kæreste og jeg, skrev på facebook: 

Nu har vi læst opskriften igennem igen - og den er altså go' nok! 

Alle ingredienserne blandes godt sammen. Dejen kommes (åbenbart!) i 2 forme og bages ved ca. 37 grader i 280 dage. Forventes færdigbagt d. 25. marts 2013 ♥

- Tillykke med graviditeten! 

OG DEN ER SÅ SØD!!!!

Gid vi havde været så kreative!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.