Hvorfor blev i sat igang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

roenlund

en kombination af flere ting...

Jeg havde i flere dage ikke mærket liv, var inde til skanning og strimmel og der var intet galt men det sammen med at jeg havde meget lidt fostervand og meget svær bækkenløsning (kunne stort set ikke gå) var begrundelse for at de mente han skulle ud fødte 39+0 men er sikker på at han faktisk var færdigbagt da det lige var den tid min termin var blevet flyttet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

blev sat igang 41+6 da de jo ikke vil have man går mere end 14 dage over termin, men kroppen var faktisk klar og det var knægten også, han kom ud 42+0 velskabt 4500g og 56cm lang. en fødsel lige efter bogen og helt ukompliceret

Anmeld

2. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Kunne godt tænke mig at vide hvorfor i blev sat i gang - skal selv sættes i gang lørdag, da de vurderer at han skal ud nu...

Jeg skulle være sat igang en lørdag kl. 12, da jeg var 42+0, men fik lavet hindeløsning i stedet. Laura blev født søndag morgen kl. 6

Anmeld

2. januar 2013

quindelist

Jeg blev sat igang cirka 4 uger før tid fordi jeg fik en blodprop i lungen.

Anmeld

2. januar 2013

Benjamins'mor

Min krop var ikke i stand til at udvikle veerne ordentligt så jeg kunne føde.

Anmeld

2. januar 2013

Ditte-3

De ville holde ekster øje med ham fordi jeg har født store børn og til en Skaaning i uge 37 ca finder de ud af der er for meget forstervand der skal være mellem 20 og 24 mender jeg og jeg havde 28. Så det skulle sættes i gang og da jeg har født 3 børn før uden problemer mente de at det ville gå hurtig og nemt s men efter 5 dages marerit ente det med kejsersnit 

Anmeld

3. januar 2013

Mom2

Anonym skriver:

Kunne godt tænke mig at vide hvorfor i blev sat i gang - skal selv sættes i gang lørdag, da de vurderer at han skal ud nu...

Blev sat i gang fordi jeg gik over tid. Blev sat igang da jeg var 14 dage over og hun kom dagen efter

Anmeld

3. januar 2013

Rikkemor89

Anonym skriver:

Jeg blev sat igang fordi min søn´s hjerte rytme ikke helt var i orden da jeg var til jordmor sidste gang, det tog dem 3 dage og sætte mig igang, men 3 dagen om aften måtte de tage ham med akut kejsersnit fordi de stressde ham for meget og jeg kunne næsten ikke mere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.