Hvorfor blev i sat igang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
17 svar
1 synes godt om
2. januar 2013

Anonym trådstarter

Kunne godt tænke mig at vide hvorfor i blev sat i gang - skal selv sættes i gang lørdag, da de vurderer at han skal ud nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Dorthe1986

Anonym skriver:

Kunne godt tænke mig at vide hvorfor i blev sat i gang - skal selv sættes i gang lørdag, da de vurderer at han skal ud nu...

Jeg var 41+3, da jeg ringede ind til fødegangen, da jeg efter et par dage med rigtig mange plukkeveer, pludselige mærkede ingenting - heller ikke liv, fra min dreng.

De kørte en strimmel og han havde det fint... faktisk kunne hun se at jeg også havde veer jeg kunne bare ikke mærke noget. Så valgte de at scanne mig, og lægen mente at der næsten ikke var noget fostervand, så han mente jeg skulle sættes igang og dagen efter, fik jeg min lille dreng i armene

Det skal dog siges, at der var masser af fostervand, det gemte sig bare bag min dreng, og først da han var ude kom det

Anmeld

2. januar 2013

JustMe

Jeg havde været 3 cm åben i 3 uger, og mit BT var begyndt at stige, samtidig med, at jeg var begyndt at tage meget væske på. Da jeg samtidig har nogle fysiske betingelser, der skal tages hensyn til, valgte de at tage vandet.

Anmeld

2. januar 2013

ekebiv

Anonym skriver:

jeg blev sat igang fordi jeg havde svangerskabsforgiftning. Det tog næsten 5 dage

Anmeld

2. januar 2013

lilledittemor

Anonym skriver:

Der var lidt med mit blodtryk.

Og så skulle jeg have min mor med til fødslen, så det skulle være inden hun tog tilbage til Norge for at arbejde.

Anmeld

2. januar 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg blev sat i gang 39+4 da jeg ikke måtte gå terminen ud pga. graviditetsdiabetes 

Anmeld

2. januar 2013

MogN

Jeg skal muligvis sættes igang fordi hun er for lille, men får først endeligt svar d. 9 

Anmeld

2. januar 2013

B&J

fordi mit vand det var gået så skulle de jo sætte mig igang

Anmeld

2. januar 2013

Daydreamer81

1. gang blev sat igang 38+0 pga svangerskabsforgiftning

2. gang til termin pga graviditetsbetinget sukkersyge

Begge gange blev jeg sat igang en onsdag og fødte fredag, ret sjovt

Anmeld

2. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Med alberte blev jeg sat igang på terminsdato og fødte dagen efter. Jeg blev sat igang, pga jeg er i blodtrygbehandling. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.