Jern i uge 11? Anbefal gerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

lilledittemor

banana3 skriver:

Hej de damer. Jeg har hørt man kan få problemer med maven af jernpiller! Kan i evt anbefale en pille (jern) der ikke giver bøvl med maven? I forvejen døjer jeg lidt med forstoppelse, men har noget movicol jeg tager når det bliver nødvendigt
På forhånd mange tak - jeg fortsætter med gravitamin og fiskeolien ind til der ikke er mere ikke? Eller skal jeg fortsætte resten af graviditeten? Hvad gjorde du?

Jeg spiser ikke jern og gjorde det heller ikke i min første graviditet.

Jeg ville bare sige - at jeg snakkede med damen på apoteket om HemoJern.. og hun sagde at når man skal have en hvis mængde som gravid, så skal man spise mange flere af de piller end de almindelige.. og så giver de ofte alligevel de samme problemer som alle andre jernpiller.

Hun sagde at folk ofte glemte at man skal spise mange flere piller, og derfor ikke kom op på den rigtige dosis.

Bare lige en note

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

L&V

banana3 skriver:

Hej de damer. Jeg har hørt man kan få problemer med maven af jernpiller! Kan i evt anbefale en pille (jern) der ikke giver bøvl med maven? I forvejen døjer jeg lidt med forstoppelse, men har noget movicol jeg tager når det bliver nødvendigt
På forhånd mange tak - jeg fortsætter med gravitamin og fiskeolien ind til der ikke er mere ikke? Eller skal jeg fortsætte resten af graviditeten? Hvad gjorde du?

Vitaminer osv tages hele vejen. enten hemo jern eller kreuter bleu (staves) det sku være aller bedst

Anmeld

2. januar 2013

banana3

Månsson skriver:

Vitaminer osv tages hele vejen. enten hemo jern eller kreuter bleu (staves) det sku være aller bedst

Tusind tak - jeg tror jeg går ned på apoteket i morgen, og forhøre mig :-)

Anmeld

2. januar 2013

L&V

banana3 skriver:

L

Tusind tak - jeg tror jeg går ned på apoteket i morgen, og forhøre mig :-)

Lyder som en go idé. De kan helt sikker vejlede dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.