Jeg er gået i Panik :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ja, forår det går vi alle (næsten) og savner på det her tidspunkt... Jeg glæder mig også helt vildt til det bliver forår, det er så trist og koldt... Men vi må da indrømme at vi starter Januar godt ud med plusgrader og alt muligt, så vi skal da næsten ikke brokke os

Men jeg kan godt forstå at du glæder dig helt vildt at vise maven frem i mindre tøj Og især hen af sommeren... Næste gang bliver det også planlagt så jeg skal være højgravid om sommeren, DET er bare total ønskedrøm for mig

heheh synes os bare det er lidt hårdt at være gravid hele sommeren, var jeg også med min søn, men jeg vil hellere være gravid om sommeren end og føde midt på sommeren...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Tulle28

Jeg tror det er helt normalt at føle som du gør, ihvertfald omkring kærlighed til begge børn. Sådan havde jeg det også, det var faktisk det jeg bekymrede mig allermest om. Jeg synes jo det var så dejligt at være min mand og min datter og hun var lige blevet så stor at man kunne begynde at have lidt frihed ind imellem og få hende passet med god samvittighed. Men man HAR jo nok kærlighed og at se de to børn kramme hinanden er det bare det bedste i verden Min store datter er 2,9 år og hun elsker bare sin søster. Snakker med hende, fortæller historier, aer og kysser hende Og den lille kan slet ikke få nok af storesøster. Nu er din store jo det ældre, men det betyder jo bare at han kan hjælpe til og blive inddraget i et helt andet omfang. Det skal nok gå er jeg sikker på

Og tillykke med graviditeten

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Jeg tror det er helt normalt at føle som du gør, ihvertfald omkring kærlighed til begge børn. Sådan havde jeg det også, det var faktisk det jeg bekymrede mig allermest om. Jeg synes jo det var så dejligt at være min mand og min datter og hun var lige blevet så stor at man kunne begynde at have lidt frihed ind imellem og få hende passet med god samvittighed. Men man HAR jo nok kærlighed og at se de to børn kramme hinanden er det bare det bedste i verden Min store datter er 2,9 år og hun elsker bare sin søster. Snakker med hende, fortæller historier, aer og kysser hende Og den lille kan slet ikke få nok af storesøster. Nu er din store jo det ældre, men det betyder jo bare at han kan hjælpe til og blive inddraget i et helt andet omfang. Det skal nok gå er jeg sikker på

Og tillykke med graviditeten

Mange tak skal du have

ja det er nemlig os sådan jeg føler... min søn er 6 år og 9 måneder når den lille kommer til verden. så der er en ret stor alderes forskel, har ønsket at det skulle være for 4 år siden, men sådan skulle det ikke gå, og er glad for at han er så stor som han er når den lille kommer, og så er han lige startet i 1. klasse når den lille kommer

så det skal nok gå, men ja det er netop fordi vi har det dejligt som vi har det, men jeg er sikker på det nok skal blive kanon dejligt med lillebror eller lillesøster også

han glæder sig i hvert fald til at blive storebror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.