min eks kæreste's gamle arbejdes kollega

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Miss Kat

Først og fremmest ville jeg nok også tænke, at hvis han opfører sig sådan dér over for sin nuværende kæreste, ville jeg aldrig turde stole på ham, hvis jeg selv indledte et forhold med ham, for hvem ved, om han ikke gør det samme igen, når han begynder at kede sig?

Jeg kan godt forstå, du synes, det er lidt mærkeligt. Super at du ikke bare lader dig rive med og agerer på det.  Men kan også godt forstå, du i hvert fald spørger ind til det, hvis nu der er noget, du har misforstået.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Først og fremmest ville jeg nok også tænke, at hvis han opfører sig sådan dér over for sin nuværende kæreste, ville jeg aldrig turde stole på ham, hvis jeg selv indledte et forhold med ham, for hvem ved, om han ikke gør det samme igen, når han begynder at kede sig?

Jeg kan godt forstå, du synes, det er lidt mærkeligt. Super at du ikke bare lader dig rive med og agerer på det.  Men kan også godt forstå, du i hvert fald spørger ind til det, hvis nu der er noget, du har misforstået.

Sådan tænker jeg også lidt.
Men kan jo også være han bare ville hører hvordan det gik men stadig lidt underligt, for han begyndte jo netop på at snakke om med min eks nok var jaloux over jeg skrev med ham dengang og han kaldte mig også smukke. Og skrev jeg var vild tiltrækkende.

Anmeld

2. januar 2013

JustMe

JS<3 skriver:

Måske er han også manden i hans kærestes liv, hvorfor skulle en anden så forsøge at snuppe ham? 

Nu ved jeg ikke om du er single, men tænk hvis det var din mand? 

(Ingen sure miner) 

Så vidt jeg læser det, opfordrer Dot D netop trådstarter til at høre, om han er single, fordi han i så fald kunne være manden i hendes liv

Anmeld

2. januar 2013

JS<3

JustMe skriver:

Så vidt jeg læser det, opfordrer Dot D netop trådstarter til at høre, om han er single, fordi han i så fald kunne være manden i hendes liv

Ja, jeg kan godt se jeg nok har misforstået det 

Anmeld

2. januar 2013

JustMe

JS<3 skriver:

Ja, jeg kan godt se jeg nok har misforstået det 

Det kan jo ske

Anmeld

2. januar 2013

Na-Wi

JS<3 skriver:

Måske er han også manden i hans kærestes liv, hvorfor skulle en anden så forsøge at snuppe ham? 

(Ingen sure miner) 

Det er jo tydeligt at pigen han er sammen med ikke er kvinden i hans liv, siden han ikke kan styrer sig mht andre damer.. Så ville jeg hellere undvære en mand hvis han alligevel skriver lort til andre kvinder 

Anmeld

2. januar 2013

JS<3

Na-Wi skriver:

Det er jo tydeligt at pigen han er sammen med ikke er kvinden i hans liv, siden han ikke kan styrer sig mht andre damer.. Så ville jeg hellere undvære en mand hvis han alligevel skriver lort til andre kvinder 

Også jeg, men jeg ville ihvertfald ikke være en del af det (:

Og slet ikke hvis han viser fra start, at han ikke er til at stole på.

Anmeld

2. januar 2013

Miss Kat

Anonym skriver:

Sådan tænker jeg også lidt.
Men kan jo også være han bare ville hører hvordan det gik men stadig lidt underligt, for han begyndte jo netop på at snakke om med min eks nok var jaloux over jeg skrev med ham dengang og han kaldte mig også smukke. Og skrev jeg var vild tiltrækkende.

Ja, det lyder altså lidt mistænkeligt.

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Ja, det lyder altså lidt mistænkeligt.

Ja synes jeg også. Men troede bare jeg var tosset

Anmeld

2. januar 2013

Dot D

JS<3 skriver:

(Ingen sure miner) 

Jeg hentyder stadigt til, at hun ikke ved, om han er single, derfor skriver jeg jo, at hun skal spørge ham... bare fordi der står i forhold, så har jeg lært, at ikke tro på alt hvad man læser, så spørg spørg spørg....

Ingen sure miner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.