min eks kæreste's gamle arbejdes kollega

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.284 visninger
23 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Anonym trådstarter

ja han har skrevet til mig,
Jeg synes han er en utrolig flot fyr og mega sød. Men hvorfor han har skrevet til mig ved jeg ikke rigtig han har desværre kæreste på, og har ikke kunne finde ud af om han lagde an på mig da vi skrev eller ej. men nu kan jeg ikke rigtig slippe tanken fra ham selvom jeg burde når han har kæreste, (Jeg er dog single)
måtte bare lige ud med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Dot D

Kunne det ikke være, at han er blevet single uden du ved det, og måske han synes du er en sød bette en også....

Jeg ville da finde ud af det, og så kan du jo altid spørge ham, om hvad der lige fik ham til at skrive til/tænke på dig

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Kunne det ikke være, at han er blevet single uden du ved det, og måske han synes du er en sød bette en også....

Jeg ville da finde ud af det, og så kan du jo altid spørge ham, om hvad der lige fik ham til at skrive til/tænke på dig

neej han står stadig i et forhold, men han har skrevet et par gange at han synes jeg var vild tiltrækkende og en meget smuk pige. og skrev han troede min eks blev jaloux dengang jeg snakkede med ham også fordi vi bare spammede alt på facebook. men ja burde nok skrive og spørger ham om det.

Anmeld

2. januar 2013

Dot D

Anonym skriver:

neej han står stadig i et forhold, men han har skrevet et par gange at han synes jeg var vild tiltrækkende og en meget smuk pige. og skrev han troede min eks blev jaloux dengang jeg snakkede med ham også fordi vi bare spammede alt på facebook. men ja burde nok skrive og spørger ham om det.

Det synes jeg, du skulle gøre.... Man kan jo aldrig vide, måske det er manden i dit liv, så er det da et spørgsmål værd

Anmeld

2. januar 2013

JS<3

Undskyld, men jeg havde ikke kørt den længere! Jeg er bestemt ikke fan af sådan noget. Det så respektløs overfor hans kæreste, og så er jeg ligeglad med om det går godt eller dårligt imellem dem. 

Jeg ville aldrig nogensinde ønske at stå i den sitation og vil derfor heller aldrig sætte andre i den. Hvis han er tiltrukket af dig og ikke kan holde fingerne fra dig burde han droppe kæresten. 

Anmeld

2. januar 2013

JS<3

Dot D skriver:

Det synes jeg, du skulle gøre.... Man kan jo aldrig vide, måske det er manden i dit liv, så er det da et spørgsmål værd

Måske er han også manden i hans kærestes liv, hvorfor skulle en anden så forsøge at snuppe ham? 

Nu ved jeg ikke om du er single, men tænk hvis det var din mand? 

(Ingen sure miner) 

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

JS<3 skriver:

Undskyld, men jeg havde ikke kørt den længere! Jeg er bestemt ikke fan af sådan noget. Det så respektløs overfor hans kæreste, og så er jeg ligeglad med om det går godt eller dårligt imellem dem. 

Jeg ville aldrig nogensinde ønske at stå i den sitation og vil derfor heller aldrig sætte andre i den. Hvis han er tiltrukket af dig og ikke kan holde fingerne fra dig burde han droppe kæresten. 

kunne heller aldrig finde på at lave noget med ham så længe han har kæreste han skulle ihvertfald først være gået fra hende.
men undre mig jo bare over hvorfor han skrev til mig igen det snart et år siden jeg skrev med ham sidst..

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

men tror nu også jeg spørger ham hvordan det kan være han skrev til mig igen når det snart er et år siden jeg skrev med ham sidst..

Anmeld

2. januar 2013

JS<3

Anonym skriver:

kunne heller aldrig finde på at lave noget med ham så længe han har kæreste han skulle ihvertfald først være gået fra hende.
men undre mig jo bare over hvorfor han skrev til mig igen det snart et år siden jeg skrev med ham sidst..

Når okay, fornuftig indstilling 

og ja, du har lov til at spørger ham, så gør du ihvertfald ikke noget forkert. 

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

JS<3 skriver:

Når okay, fornuftig indstilling 

og ja, du har lov til at spørger ham, så gør du ihvertfald ikke noget forkert. 

så der ville aldrig ske noget så længe han var sammen med hende.
men ville jo ikke kunne sige det samme hvis han så gik fra hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.